• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aansluiting Intel PCI-e Adapter WiFi AC867

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit niemand anders in de buurt op hetzelfde kanaal als ik.
Overigens kun je appart instellen of je 2.4 of 5 gHz of beide wilt monitoren.
Je kunt blijkbaar nog wat meer analyses uitvoeren, maar die gebruik ik nooit. Ik kijk alleen naar het veldsterkteplaatje.
 
Oke dat scheelt weer, dan heb je het lekker rustig op het kanaal.
Denk je dat er al een punt achter dit topic gezet kan worden?
 
Ik denk het wel ja. We zijn nu alleen nog algemene info aan het uitwisselen. Iedereen bedankt voor zijn bijdragen.
Ik kan altijd weer een nieuw toppic openen als zich weer iets voordoet.
 
Geen dank!
Laten we er van uit gaan dat het blijft werken :biggrin:
Ik ben trouwens benieuwd of volgende maand het vinkje van automatisch verbinden niet meer in de nieuwe Windows versie zit.
 
Afwachten idd.
 
Het zou wel eens kunnen dat ik de oorzaak van de problemen heb gevonden: toevallig controleerde ik in de meterkast de aansluiten aan de kant van het glasvezel modem. Die schroef zat niet vast. Ik had wel bij het Cisco modem gecontroleerd maar niet aan de andere kant van die kabel omdat ik eigenlijk nooit aan die aansluiting kom. Ik heb er nu maar een tangetje bij gehaald om ze vast te draaien. Normaal draai ik elektronica pluggen niet met tangen aan, maar met de vingers handvast. Blijkbaar was dat niet genoeg. Mede ook omdat er ook andere rommel door de meterkast gaat en tegen de kabels aan kan komen.
Grote kans dat dit de oorzaak was want dit sluit wel aan bij wat de netwerkprobleemoplosser ook aan gaf: Iets fout tussen het toegangspunt en internet en mijn verdenking van het signaal. Het kwam echter niet door Ziggo maar door mijzelf:-(
 
Ja dat zou het wel eens kunnen zijn, mogelijk is het nu opgelost :smile:
Maar heb blijft dan wel vreemd dat jou pc heb dan wel bleef doen.
Of wordt die minder gebruikt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee. Mijn PC wordt juist veel gebruikt. De laptop alleen voor internetbankieren. Alleen nu met die problemen staat die ook al een aantal dagen aan.
En je hebt gelijk. Het is vreemd. Want op de kabel deed de laptop het ook goed. Het enige dat ik kan bedenken is dat de wifi-adapter niet overweg kan met het storende signaal. Dat zou ook bevestigd kunnen worden door het feit dat als ik de laptop naast de router zet, dus een sterker signaal, e.e.a. een stuk beter en sneller werkte.
Op dit moment bespeur ik al een paar dagen geen enkel probleem meer. Afkloppen :wacko:
 
Ja dat zou een reden kunnen zijn, afwachten of hij nu goed blijft doen.
Maar ik heb goede hoop :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan