• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

upgrade naar gtx 1080

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansvm

Nieuw lid
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik heb een paar jaar geleden een nieuwe pc in elkaar gezet met de volgende specificaties:

CPU: Intel core i5-4690 3,5 GHz
RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600
GPU: NVIDIA GeForce GTX 760
Voeding: Corsair CX600M(600 Watt)
SSD: 500 GB
Externe harde schijf: 1TB
koeler weet ik niet exact maar het zal in de buurt komen van een Cooler Master Hyper TX3 EVO, CPU-koeler.

Nu wil ik graag upgraden naar een GTX 1080, maar ik weet niet of ik mijn pc dan bottleneck. Dus mijn vraag is: bottleneck ik mijn pc als ik een GTX 1080 koop, en zo ja, wat moet ik nog meer vervangen?

Ik hoef niet in 4K te gamen, ik heb maar 1 beeldscherm maar ik zou wel alle zware spellen zoals ghost recon en mass effect andromeda op 1080p 60 fps willen spelen.

Alvast bedankt!
 
Kan er prima in.
Merk en type moederbord?
Miss. heeft die een bios update nodig.
 
moederbord is een GIGABYTE GA-B85-HD3 socket 1150
 
Meet alles ook even na, voordat je hem bestelt. Die kaarten zijn behoorlijk groot.

Kaart zou verder inderdaad geen probleem moeten zijn, al lijkt het me wat overkill voor je gebruik.

Ik zou er denk ik wel meteen 8GB geheugen bij zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan