• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

cd station doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

knaap knaap

Nieuw lid
Lid geworden
22 mrt 2017
Berichten
12
Waarderingsscore
0
beste lezer

heb een msi pc, sinds enige tijd doet de cd/dvd het niet meer, ben van alles aan zoeken,
schijf station e is verplaatst of iets dergelijks, dat geeft ie dan aan.
wie o wie kan me helpen om het weer gangbaar te krijgen
 
Knaap,

:welkom: bij het NCF!!

Topic verplaatst van Algemeen naar Hardware problemen.

Gaat het hier om een desktop? Dan kan je de cd speler eens losmaken en opnieuw aansluiten.
 
Hallo knaap knaap,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.


Kijk nu eerst op de volgende site: https://support.microsoft.com/nl-nl...s-not-recognized-by-windows-or-other-programs
 
alvast bedankt voor t lezen, op die link staan 5 opties die niet werken en bij apparaat beheer kan ik niet eens de cd/dvd station vinden, nu heb ik bij configuratiescherm bij zoeken, cd speler ingetikt, krijg dan, selecteer wat er gebeurt als u een bepaald type medium apparaat plaatst, hier zijn verschillende mogelijkheden misschien is daar wat niet goed ingesteld
 
Er lijkt dan toch echt iets mis te zijn met de hardwarematige aansluiting.
 
kabeltje en conectoren op mobo en cd speler nakijken
 
hoe los ik dit dan op, als het met de hardware te maken heeft???, kabeltje en conectoren op mobo en cd speler nakijken, dat lijkt mij denk iets voor echte computer mensen, weet niet waar dit allemaal zit
 
Misschien heb je iemand in de vrienden of familie kring die je daarbij kan ondersteunen?
 
hoe los ik dit dan op, als het met de hardware te maken heeft???, kabeltje en conectoren op mobo en cd speler nakijken, dat lijkt mij denk iets voor echte computer mensen, weet niet waar dit allemaal zit

Kijk eens op Youtube of er voor jou type computer geen video is te vinden hoe je dit moet doen.
Grote kans dat er wel iets te vinden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan