• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MBAM Updates>>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel updates in het algemeen, maar je hebt het antwoord al gegeven.
Ja probeer eens of herinstallatie het dan wel oplost.
 
Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb MBAM gedownload en genstalleerd.
Wat een ellende !! Ik blijk de Premium Trial versie te hebben. En hij wil een key hebben. Die heb ik niet!
Op het eind zou je iets moeten afvinken, maar hoewel ik zorgvuldig heb gekeken, niets af te vinken op het eind. Dus maar weer de clean tool gehanteerd, weg met MBAM, temeer daar Abraham54 nogal negatief over de nieuwste versie schrijft. Dan gebuik ik wel ESET voor het geval dat....
perloc
 
Kun je dan niet de gratis versie kiezen?
Bij mij en vele andere bevalt Mbam 3.0 goed.
Maar bij Abraham wordt er steeds dingen verwijderd.
Maar wat je wel zou kunnen doen, af en toe de 3.0 versie erop zetten en laten scannen dan erna weer verwijderen.
Maar ze brengen vaak verbeteringen uit, dus misschien is het probleem wat Abraham ook wat dan wel verleden tijd en kun je hem laten staan.
 
@Veng: heb je eraan gedacht dat die tip uit 2014 is en het inmiddels 2017 is?
Want die embedded XP versies zijn allemaal uitgefaseerd en daardoor is dat verhaal over en uit.

Windows XP Embedded is a modular form of Windows XP, with additional functionality to support the needs of industry devices. It was released separately from Windows XP and provides a separate support lifecycle to address the unique needs of industry devices. Devices running Windows XP Embedded will be supported through 2016.
Bron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zodoende.
Een ander punt is het gegeven dat er steeds minder antivirusprogramma's nog werken in XP.
Firefox en Chrome hebben ook al lang afscheid van XP genomen en Vista is de volgende candidaat.
 
@Veng

Had je de waarschuwing in jou link ook gezien?

Waarschuwing
Microsoft waarschuwt gebruikers die deze truc toepassen overigens wel: het kan namelijk voorkomen dat je hiermee ook updates binnenhaalt voor Windows Embedded versie en Windows Server 2003. Als een van deze updates worden genstalleerd onder Windows XP, dan bestaat de kans dat je Windows XP-systeem niet meer goed werkt of helemaal niet meer kan opstarten.
 
Had ik gezien ja, maar iemand die nog Winxp gebruikt is/moet toch al op zijn hoede zijn:wink:
 
Had ik gezien ja, maar iemand die nog Winxp gebruikt is/moet toch al op zijn hoede zijn:wink:

Indien gebruikers nog steeds in hun PC enkel Windows XP gebruiken en alleen e-mailen en internetten ermee - dan kan dat net zo goed en absoluut veilig met met bijvoorbeeld Linux Mint Serena 18.1 Mate 32-bit.

Bovendien zal hun computer daardoor ook aan snelheid winnen.
 
@Veng
Ja daar heb je een punt.
Vista gebruikers komen volgende maand ook aan de beurt, per 11-04-2017 stopt de ondersteuning daarvan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan