• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MBAM Updates>>

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Geachte forumleden,
Wat mankeert die MBAM tegenwoordig!! Updates worden niet meer uitgevoerd en dit is niet de eerste keer maar elke keer als ik MBAM update aanvink. Hij blijft maar zoeken maar vindt nix.
Mag ik dit forum niet verwijten maar misschien heeft iemand een oploissing.
MVG perloc
 
Re: MBAM Updates>>

Ik heb nergens last van.
Heb jij dit probleem niet vaker gehad?
Ik heb net weer naar updates laten zoeken en ze werden gewoon geinstalleerd.
Als jij op scannen klikt dan zou hij ook eerst moeten updaten.

--- Update ---

Welke versie van 3.0 gebruik jij?
Ik heb versie 3.0.0.1469
Componentpakket 1.0.75
Update pakket 1.0.1570
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: MBAM Updates>>

Welke versie van 3.0 gebruik jij?
Ik heb versie 3.0.0.1469
Componentpakket 1.0.75
Update pakket 1.0.1570

je bedoeld wellicht versie 3.0.6.1469
Ashampoo_Snap_2017.03.22_17h18m45s_005_.png
 
Ja dat klopt. ik heb ook versie 3.0.6.1469.
 
Versie 2.2.1.1043
Kzal de nieuwere downloaden en dan nog eens kijken. Morgen dus
perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had jij dit 4 februari nog niet gedaan dan?
Gezien jou reactie van toen -> De versie 3.0.6 draait. Geen update van def files gevraagd en is groen afgevinkt.
Ben benieuwd of deze "verloopt" (trial voor een maand, want er is niets gevraagd om aan te vinken zoals bij de vorige om een freeware versie te hebben.)
perloc
 
Ik gebruik ook weer de oude versie - die wordt wel geupdated naar de nieuwste databases.
Ik heb helemaal niets met de nieuwe versie - te veel tamtam.
Overigens heb ik pup en zo voort gezet op mij waarschuwen - want de tools van Malwarebytes beginnen te veel software terecht of niet terecht te verwijderen.
 
ik heb hier nog niets bemerkt dat er hier iets van software verwijderd werd ...
ik draai hier Malwarebytes op al mijn systemen ja ook op de virtuele Windows(en)
 
aarie25: Nee, voor een download moet ik 'smorgens vroeg zijn, want dan is de minste kans dat het fout gaat. Downloads gaan vooral overdag met korte interrupties en dat beschadigd vaak de download (corruption error). Hoe komt het dan mijn naam perloc onde je bericht staat??

Abraham54: dus MBAM een aflopende zaak? Is er een alternatief?

Emi: Luckey you!!
perloc
P.s. Het staat tegenwoordig vol met advertenties hier! Ik drukte bij een op het kruisje rechtsboven en toen begon de download!! Ook die melding over de cookies van deze site is vervelend en neemt tenminste 1/5 deel van het scherm in beslag. Kan dat niet wat mindr??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ik dat stukje uit een bericht van jou had gehaald en hier had neer gezet.
Wel vreemd dat jij dit alleen in de ochtend kan doen.
Is de internet verbinding wel stabiel genoeg?
 
aarie25: Nee dus, het gaat op en neer De ene keer snel en even later een heel stuk langzamer. En de interrupties. Dat is voor Movitel.
Een andere, Vodacom, die ik via mijn smartphne kan koppelen aan de laptop is een heel stuk stabieler. Maar het nadeel daarvan is dan ze altijd van mijn pre-paid account roven! Dus het is zaak om "gepast" prepaid geld te laden op het account.
We roeien met de riemen die we hebben.
perloc
 
Dus waarschijnlijk komt het update probleem door het internet.
Kun je niet een kanaal veranderen waardoor het stabieler wordt of ligt het gewoon dat het gehele internet?
Het lijkt mij wel lastig als het allemaal niet goed werkt, ik snap goed dat jullie roeien met de riemen die jullie hebben.
Hoeveel mb internet hebben/krijgen jullie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja daar kan ik nu ook wat in vinden, dat is wel heel weinig daar.
Toch raar dat het mogelijk is dat er haast geen snelheid is.
 
Nee aarie25, ik heb niet geschreven dat er geen snelheid is. Movitel is 3.5G en sinds kort 3.75G
Die snelheid wordt 'smorgens vroeg en 'savonds in de regel wel gehaald, maar overdag gaat het op en neer. Movitel is een telephone bedrijf die ook Internmet levert met een USB key.
Met Vodacom weet ik het niet zo goed, maar vooral overdag gaat het beter en sneller zonder interrupties dan met Movitel. Vodacom gaat ook via de telefoon maar Internet kan worden gekocht via prepaid betaling en Wlan smartphone.

anson: bedankt voor de info, maar ik weet wel zo een en ander want ik woon hier al meer dan 30 jaar.
perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik gebruik ook versie 3.06 maar ontvang wel updates. Ook kan ik zelf handmatig upgraden... Zojuist nog even gecheckt.
 
Nee aarie25, ik heb niet geschreven dat er geen snelheid is. Movitel is 3.5G en sinds kort 3.75G
Die snelheid wordt 'smorgens vroeg en 'savonds in de regel wel gehaald, maar overdag gaat het op en neer. Movitel is een telephone bedrijf die ook Internmet levert met een USB key.
Met Vodacom weet ik het niet zo goed, maar vooral overdag gaat het beter en sneller zonder interrupties dan met Movitel. Vodacom gaat ook via de telefoon maar Internet kan worden gekocht via prepaid betaling en Wlan smartphone.

anson: bedankt voor de info, maar ik weet wel zo een en ander want ik woon hier al meer dan 30 jaar.
perloc

Dan nog snap ik niet waardoor jij die updates niet goed binnen krijgt.
Kun je wel makkelijk een programma downloaden?
Zoja dan iets met misschien iets anders aan de hand.
Had je Malwarebytes al eens verwijderd?
Hier vind je de verwijdertool.
http://www.malwarebytes-anti-malwar...en-faq/malwarebytes-anti-malware-verwijderen/
 
Ik draai al weer een paar maanden deze full versie van Malwarebytes. Vrijwel nergens problemen mee. Alleen wil hij af en toe 'n bepaald onderdeel niet inschakelen. Dat doe ik dan met de hand en dan blijft het weer lange tijd goed.MWB.jpg
 
Hier werkt hij ook goed en gelukkig komt er regelmatig een fix uit voor de problemen, waardoor het weer beter wordt.
 
aarie25: Je hebt het over update niet goed binnekrijgen. Doel je MBAM updates?
Ga ik van uit. Als ik mbam start en op update druk zie ik die bar in het venster heen en weer gaan. Hij is op zoek naar de site voor de update. Dat blijft zo, ook na een kwartier is hij nog steeds op zoek. Dus van niet goed binnenkrijgen is geen sprake, er komt niets binnen. Ik moet dit op de WinXP laptop met Movitell doen want wireless network met mijn smartphone gaat niet, werkt niet, dus geen Vodacom
Grotere downloads met Movitel gaat heel vaal niet goed: corruption error. Dat komt door de af en toe korte onderbreking. Met Vodacom op mijn Win7 laptop gaat het zonder problemen.
Ik zal MBAM verwijderen en opnieuw downloaden op de Win7 laptop en installeren op de WinXP laptop. Kijken of het dan wel gaat.
perloc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan