• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wachtwoord werkt niet windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

hela

Gevestigd lid
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
224
Waarderingsscore
0
hallo
op mijn computer staat 3keer windows 10,
op de schijf waar alle programma,s die ik gebruik opstaan.
ik heb bij het opstarten gekozen voor administrator.
nu wilde ik terug naar gebruiker,maar hij herkend mijn wachtwoord niet meer.
de andere 2 versies van windows 10 werken normaal.
heel graag hulp.groet hela.
 
het is me hier toch effe wat onduidelijk ...
bedoel je nu dat je meerdere HDD's in je systeem heb zitten zodoende dat je meerdere Windows(en) heb waaruit je dan kiest welke je opstart of bedoel je dat je meerdere Windows(en) heb geinstalleerd op 1 HDD
Of bedoel je nu dat er maar 1 Windows draait met meerdere gebruikers ...aangezien je verklaart ik heb gekozen voor administrator en wenst terug te gaan naar "gebruiker" m.a.w. de lokale gebruiker...waarschijnlijk bedoel je dan ook met "administrator" het Microsoft account !
 
hallo
ik heb 3 ssd ,s met 3 windows 10
bij het opstarten heb ik gekozen voor administrator ,nu wil ik terug naar gebruiker met microsoft account.
groet hela
 
ok het is me duidelijk dat je dus 3 SSD's gebruikt met elk hun eigen Windows 10
wat me nog niet duidelijk is is het feit dat jij dus vermeld ik heb gekozen voor "administrator " immers ben je toch steeds de administrator indien jij de enige gebruiker bent ook al ben je onder het Lokaal account aangemeld.
ik veronderstel dus dat jij van het Lokaal account wenst over te gaan naar het Microsoft Account....
heb jij dan een wachtwoord gezet op het Lokaal account en word deze nu niet aanvaard bij het over schakelen naar het Microsoft Account.. indien dit het geval is dan dien je onder het Lokaal account via een opdrachtprompt(administrator) de "Administrator" op te roepen door de opdracht net user administrator /active:yes in te geven en op enter te klikken ..
je sluit na het enteren de opdrachtprompt af en je meld je af ... vervolgens zie je links onder " administrator " verschijnen in het aanmeldingsscherm ....deze klik je aan en je verwijderd vervolgens het wachtwoord op je Lokaal account ..
meld je terug aan met je Lokaal account en ga over naar het Microsoft account ... je dient in dit geval bij de eerste vraagstelling gn wachtwoord in te geven ...je dient echter wel bij de tweede vraagstelling betreffende het overschakkelen naar het Microsoft account wel het betreffende Microsoft wachtwoord in te geven ...eenmaal je terug ingelogt bent op het Microsoft account start je wederom de opdrachtprompt (administrator) op en geef je de opdracht net user administrator /active:no in ...klik daarna op enter ...deze "Administrator " verberg je dus weer .
 
Heb je al eens geprobeerd met een andere keyboard-indeling (querty ipv azerty of andersom)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo
ik ben nu nog verder van huis,ik heb het opstartscherm met mijn naam ,en de mogelijkheid om een wachtwoord in te vullen.
maar dat heb ik dus niet ,of het werkt niet .ik heb op dat moment ook geen internet ,maar mischien is dat normaal?
is dit einde verhaal (computer)
help!! groet hela.
 
een opstartscherm met enkel je naam !
dus geen email adres m.a.w. je meld je nog steeds aan met het lokaal account en dus niet met de net user administrator !
*of heb je deze al eerder gebruikt ... vertel eerst eens of je deze tevoorschijn heb gehaald om onder deze administrator dus je wachtwoord te verwijderen .

--- Update ---

wees geduldig ik ben bezig met het aanmaken van een password reset iso en zal je deze meedelen via Wetransfer ..
geef me per pb effe je email adres door ... jij kan vervolgens deze iso op een usb stick plaatsen of je brand je een cd.
vervolgens dien je hiervan op te starten ....

--- Update ---

de iso is gereed .. ik wacht enkel nog op je email adres ....
de iso is verkregen door het volwaardige programma iSeePassword Windows Password Recovery Pro dat ik in mijn bezit heb ...
via dit programma kun je of een cd of een usb stick aanmaken ...
vervolgens gebruik ik dan Poweriso om van deze cd of usb een image aan te maken en deze image sla ik dan op als een iso bestand ..
deze is dus vervolgens keer op keer te gebruiken indien ik ooit door een eigen fout het programma iSeePassword Windows Password Recovery Pro kwijt ben ..
deze iSeePassword recovery cd/usb stick heeft al verschillende keren zijn dienst bewezen .
 
hoi
het is allemaal anders gegaan met mijn probleem ,met als gevolg ,dat windows 10 opnieuw heb geinstalleerd.
ben dus alles opnieuw gaan installeren.
dus het probleem is over. bedankt voor alle moeite.nu heb ik nog een probleem met flightsimulator fsx in combinatie met
flightsimulator steam... maar daar voor moet ik waarschijnlijk bij een ander forum zijn?
groetjes hela
 
Wat voor probleem ervaar jij daar mee?
Heb soms opnieuw genstalleerd met behoud van bestanden? Zo ja dan kun je beter even flightsimulator fsx en flightsimulator steam erop opnieuw op zetten

--- Update ---

Je kunt dit nog eens doorlezen.
http://www.fsvisions.nl/upgraden-naar-windows-10/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En bedankt!:wacko:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan