• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oud account van Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Beste mensen,

Steeds wanneer ik opnieuw opstart, doet hij dat met een oud account van Skype, dat ik niet meer wil gebruiken. Mijn account heb ik al lang geleden omgezet naar een ander (veiliger) account. Hoe kan ik bereiken dat Skype niet meer opstart met dat oude account of nog beter, hoe kan ik dat oude account verwijderen? Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo aarie, bedankt voor jouw reactie en inderdaad ik gebruikte naast mijn huidige account, ook nog een oud gewenst oud account. Volgens mij is het nu gelukt om met jouw hulp dat oude account te verwijderen, echter nu duikt een nieuw probleem op: Telkens wanneer ik met het (huidige)Skype.jpg account wil inloggen, lukt dat niet en krijg ik deze melding (zie bijlage).Ik weet niet op welke Browser dat betrekking heeft. Ik gebruik er n.l. 3 Edge, Chrome en Explorer. Volgens mij heb ik Edge als Standaard Browser ingesteld. Ik weet niet of- en waar ik de instellingen (van welke Browser?) dien in te stellen. Kan jij mij svp verder helpen? Ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Weer bedankt Paris 25, maar helaas is het mij nog niet gelukt om Skype werkend te krijgen. Ik probeer het later nog eens en zal het laten weten wanneer het eventueel wel is gelukt. Een fijne dag verder nog
 
Heb jij al met een andere browser geprobeerd in te loggen? misschien dat het dan wel lukt in te loggen.
Geen dank!
Jij ook een fijne dag gewenst.

--- Update ---

Als jij trouwens van standaard browser wil wisselen kun je dit doen door ->
Start-instellingen-systeem-standaard apps- daar de webbrowser na keuze veranderen.
 
Ik begrijp het systeem niet helemaal. Is het zo, dat Skype werkt via de standaard-Browser? Momenteel staatEdgebij bij als standaard ingesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb ik gedaan en dat werkt Dankjewel
 
Oke mooi, dan kun je van een veiligere Skype genieten :biggrin:
Geen dank!
 
Nog zeer bedankt Aarie voor jouw Support. Skype werkt bij mij niet zoals het zou moeten, maar hij werkt en dat is het belangrijkste...
 
Geen dank!
Ik had graag gezien dat het beter had gewerkt, maar als het voldoende is voor jou ben ik al blij :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan