• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

itunes foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

bofe66

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
699
Waarderingsscore
2
Vraag je kan itunes niet meer gebruiken voor mijn appeltje :fury:

heb de laatste versie van itunes
krijg sinds nieuwe install de foutmelding -45075 waar na itunes direct weer afsluit

systeem win 10 home x64 alle laatste updates dus geheel bij gewerkt virus scanner avg

tot nu toe gedaan: alles over de fout op google opgezocht werkelijk alle tips uit geprobeerd geen resultaat.
bonjour er af op nieuw er op, firewall uit avg uit, uitzondering aangemaakt in avg , open en tuis netwerk alle toepassingen uit ge test alles zonder effect :-( register opgeschoond noem maar op niets werkt.

HELP
 
Had je deze website ook gezien: https://support.apple.com/nl-nl/HT204275

Het is dus niet voldoende om alleen iTunes te verwijderen. Daarna ook nog Apple Software Update; Apple Mobile Device Support; Bonjour; Apple Application Support 32-bits en Apple Application Support 64-bits verwijderen. Precies in die volgorde.

Lees alles door wat op die website staat.
 
Had je deze website ook gezien: https://support.apple.com/nl-nl/HT204275

Het is dus niet voldoende om alleen iTunes te verwijderen. Daarna ook nog Apple Software Update; Apple Mobile Device Support; Bonjour; Apple Application Support 32-bits en Apple Application Support 64-bits verwijderen. Precies in die volgorde.

Lees alles door wat op die website staat.

hallo porrelaar ...bedankt voor je reactie ...en ja dat heb ik gedaan wat daar allemaal staat is ook eigenlijk de eerste site waar ik ben gaan kijken helaas totaal geen effect
 
Dan moet ik de handdoek in de ring gooien. Hopelijk weten andere leden nog een goede tip voor jou.

Maar je kunt ook hulp van Apple krijgen in de vorm van een chat, telefoongesprek of e-mail: https://getsupport.apple.com/?caller=cups&PRKEYS=
In jouw geval zou ik daar klikken op iTunes en Apple Music.
 
Dan moet ik de handdoek in de ring gooien. Hopelijk weten andere leden nog een goede tip voor jou.

Maar je kunt ook hulp van Apple krijgen in de vorm van een chat, telefoongesprek of e-mail: https://getsupport.apple.com/?caller=cups&PRKEYS=
In jouw geval zou ik daar klikken op iTunes en Apple Music.

was ook inderdaad een van mijn opties om dat morgen te doen ...maar zo veer bedankt voor je energie om te willen helpen.

kijk nog even hier aan of iemand nog tips heeft ...thx mate
 
Installeer jij iTunes wel met alle rechten?
Dus via rechtsklik op de installer en dan kiezen voor "Als administrator uitvoeren".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ab en @aarie hallo ab ja voer alles met admin rechte uit..............en aarie tuulijk heb ik dat allemaal geprobeerd (trouwens herstel werkt bijna nooit intallt alleen de nodige bestanden opnieuw maar dat heb ik zeker al ge daan hoor wie weet had het geholpen ......daar om zeg ik heb alles wat ik op google al kon vinden en via appel al geprobeerd helaas niets geholpen .....ben nu op comp van dochter ook win 10 alleen dan prof een oudere versie er op aan het proberen te zetten kijken of hij daar werkt ...keep in contact :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je wel de juiste iTunes opgehaald ... iTunes 12.6 voor Windows (64-bit) .. deze heb ik juist hier geinstalleerd op een Windows 10 x64 bit en iTunes werkt hier dus wel ...

58d7d6a811871-Ashampoo_Snap_2017.03.26_16h52m37s_002_.png


--- Update ---

58d7d7eb1ef9a-Ashampoo_Snap_2017.03.26_17h01m13s_003_.png
 
heb je wel de juiste iTunes opgehaald ... iTunes 12.6 voor Windows (64-bit) .. deze heb ik juist hier geinstalleerd op een Windows 10 x64 bit en iTunes werkt hier dus wel ...

58d7d6a811871-Ashampoo_Snap_2017.03.26_16h52m37s_002_.png


--- Update ---

58d7d7eb1ef9a-Ashampoo_Snap_2017.03.26_17h01m13s_003_.png

yep emi heb ik gedaan bedankt voor het mee denken ...................net boven geprobeerd op comp dochter geen enkel probleem alle service van appel zijn geinstalt....werkt perfect ....wat me op viel was dat dat me in de win 10 pro versie wel werd gevraagd om machtigingen van wild u dat deze app veranderingen aanbrengt ..bla bla bla ....EN AVG sprong daar ook weer omhoog met vraag om toestemming ...enige verschil is dat op haar comp de oude versie nog staat en op die van mij de allernieuwste van AVG maar hier vraagt hij niets ........heb al geprobeerd itunes te installen met uit schakellen van AVG maar zonder resultaat.....heb ook al in AVG de uitzondering te maken voor itunes en ipod maar zonder suces
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zelf gebruik ik hier de AVG Internet security ..en deze vroeg me niets toen ik hier iTunes installeerde ...
ik zag wel dus dat er 3 regels aangemaakt werden in de firewall ...
58d7df15651dd-Ashampoo_Snap_2017.03.26_17h27m57s_004_.png


volgens mij draai ik dus ook de laatste versie van avg
58d7df4fbeea7-Ashampoo_Snap_2017.03.26_17h29m33s_005_.png


--- Update ---

ik draai hier dus ook de Windows 10 pro
 
hmmm thx Emi ik gebruik alleen de virus bescherming niet de security zou het daar aan kunnen liggen??...want regels krijg ik dus niet te zien
 
ik durf niet te beweren of er een firewall aanwezig is in de avg free maar dan gooit deze dus ook geen roet in het eten ..denkelijk houd de Windows firewall de installatie tegen betrekkende op de verbindingen ...en zou je dus deze dus daar de toestemming moeten voor geven ...ja je kan dus ook de Windows firewall naar je hand zetten ..door een regel toe te voegen echter aangezien ik dus de AVG I.S gebruikt zou ik niet weten hoe je hier tewerk dient te gaan ..ik weet wel dat je via de geavanceerde instellingen dient te gaan van de firewall..

--- Update ---

wat je wel eerst eens kunt doen is de instellingen voor gebruikersaccountbeheer lager zetten zodat er je geen toestemming dient gevraagd te worden ..nadat dan iTunes geinstalleerd is zet je deze weer terug ...
rechts klik op start >configuratiescherm >beveliging en onderhoud >klik verder op instellingen voor gebruikeraccountbeheer wijzigen ..
 
hmmm thx Emi ik gebruik alleen de virus bescherming niet de security zou het daar aan kunnen liggen??...want regels krijg ik dus niet te zien

Je kunt eens kijken onder beveiliging en onderhoud, wat er voor firewall staat, waarschijnlijk de Windows firewall.
Het zou kunnen dat die de download tegenhoudt.
Hier kun je vinden hoe je de firewall van Windows aanpast.
https://computertotaal.nl/artikelen/smartphone/windows-firewall-configureren-25728/
https://www.pcleek.com/tips/tips-vo...en-toevoegen-aan-windows-firewall-met-windows
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Emi helaas allemaal geen effect (heb op mijn eigen comp om dat ik meestal heel goed weet wat ik installeer de toestemming van het account al op zijn laagst staan ....bij dochter natuurlijk niet snap je lol ;-) )

@aarie25 sorry aar misschien heb ik het in mijn begin post niet duidelijk neer gezet maar dat zijn natuurlijk nu juist de dingen die ik eerst uit probeer voor ik hulp vraag de firewall had ik dus a laan gepast en zelfs uit gezet.

Maar helaas zit ik nu even zonder opties mannen :-(
 
Dan heb ik nog een andere vraag, met welke browser probeer jij dit, Chrome toevallig?
Zo ja dan zal ik het met een andere doen, ik ervaar vaker dat Chrome niet alles wil downloaden.
 
Hallo mensjes ben ik nog een keer :biggrin: het topic kan dicht ,
Denk toch dat ik in de morgen fris wat beter kan puzzelen heb itunes werkend gekregen,

Heb eerst alles weer verwijderd daar na het hele register van windows uitgepluist en alles maar dan ook alles wat maar beetje naar een rotte appel rook verwijderd lol
Daar na PrivaZer er over heen gegooid , win installer er af en er weer op ,

Computer opnieuw opgestart AVG uitgeschakeld toen itunes weer uitgevoerd (tuurlijk als admin) EN vraag me niet verder hoe maar het werkt ....Bedank voor het mee denken mannen.
 
mooi dat het je dan toch gelukt is ...
 
Goed om te horen dat het is gelukt.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan