• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vista naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,
Ik heb hier nog een goed werkende medion PC, ik wou hem door de kleindochter laten gebruiken voor spelletjes, ik deed een schone installatie van vista home CD die bij de PC zat . dit word natuurlijk niet meer ondersteund en dacht er over om er windows 7 home op te plaatsen, volgens help sites zou dat moeten kunnen en zelfs de pc wat stabieler en wat vlugger doen werken, alleen.... o.a bij mijn PC boer is een windows home oem versie niet meer te koop (alleen pro versie maar dat ga ik toch niet doen voor een PC voor kinder spelletjes) is het nog mogelijk om ergens aan een legale windows 7 home versie te geraken? want windows 8 of 10 zal er zo goed als zeker niet meer op draaien.

Alvast bedankt,
catmen
 
Hier kan je kopen
en hier kan je de NL ISO downloaden (klik op "Windows ISO Downloader.exe" en volg instructies).
 
Het is wel belangrijk om eerst even te kijken of jou pc voldoet aan de systeemvereisten.
Waarschijnlijk is het geen probleem, maar het zou jammer zijn als het niet kan.

Het volgende is vereist om Windows 7 uit te voeren op uw pc:

Processor van 1 GHz of sneller, 32 bits (x86) of 64 bits (x64)*
1 GB RAM voor 32-bits en 2 GB RAM voor 64-bits
16 GB vrije ruimte op de vaste schijf voor 32-bits en 20 GB voor 64-bits
DirectX 9 grafische kaart met het stuurprogramma WDDM 1.0 of hoger
 
Verleden week op een medion met vista van 2009 win 10 genstalleerd, werkt vlot, daar ik er eerst een SSD schijf in geplaatst had.
 
Hier kan je kopen
en hier kan je de NL ISO downloaden (klik op "Windows ISO Downloader.exe" en volg instructies).
Je koopt een key, een serial nummer dus? Waar moet je het stuurprogramma zelf halen, want op de Microsoft site vind je win 7 niet meer dacht ik.
Bedankt,
Catmen

--- Update ---

Zal ik eens even naar zoeken, ben niet zo'n pc kenner.
Bedankt,
Catmen

--- Update ---

Verleden week op een medion met vista van 2009 win 10 genstalleerd, werkt vlot, daar ik er eerst een SSD schijf in geplaatst had.
Windows 7 pro is nog wel aan te schaffen voor 166 en dat valt eventueel te overwegen dus in mijn medion een SSD laten plaatsen en ook nog de aankoop van Windows 10 dat zal ruim boven die 166 gaan denk ik.
Bedankt,
Catmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan