• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zowie FK2 muis is OPEENS niet meer te herkennen op me PC!?!? WIN 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope de muis is nog niet werkend! Wellicht een andere suggestie?
 
Dan wil ik nu graag dat jij de Eset Online Scanner op de juiste wijze gaat gebruiken:

Zie daarvoor: Handleiding Eset Online scanner
Aansluitend graag het log ervan in jouw volgende antwoord posten.
 
Hey ik had het druk met werk, beetje laat maar de scan heb ik aan laten staan vandaag

Resultaat: Nul gevonden objecten d.m.v de handleiding via de toegestuurde link!

Mmm wat nu, muis in nog steeds niet werkend. Ik zat te denken wellicht is het iets met het koper in de USB stekker zelf, omdat ik ineens herinnerde dat hij behoorlijk stroef in het laptop USB sleufje ging.. Goedkoop ding, wat kan je verwachten.. Maar wellicht heeft dat er iets mee te maken
 
Probeer dan of je de muis van een nieuwe USB-aansluitkabel kan laten voorzien.
Vraag: nog garantie?
 
Is een en ander inmiddels opgelost door nieuw snoer of nieuwe muis?
 
Hey Abraham sorry voor de delay.. Heb het te druk gehad met allerlei dingen.. Ik had geen garantie meer nee, garantie was tot februari dit jaar aha.. En heb nu echt een kut muis dus probleem is er nog steeds, over een nieuwe usb snoer zou ik wel willen proberen maar hoe gaat dat in godsnaam in z'n werk? Valt dat gewoon los te kopen en aan te sluiten?

Bedankt iig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan