• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Creators update beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is dezelfde versie die men de 11de april beschikbaar stelt..
 
Na die updatetool gebruikt te hebben wordt het oude versieummer getoond, bestanden zijn wel vervangen en je hebt een windows.old en de upgrade map die alleen als admin in schijfopruiming is te verwijderen.

Ook bij de insiders versie, de 14986 wordt erna dat oude nummer getoond.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf woensdag 5 april is de creators update weer te downloaden
 
indien je niet langer kunt of wilt wachten kun je via de hier vermelde link de esd bestanden ophalen ...

ik heb hier zojuist de iso aangemaakt waar dus zowel een 32 bit als een 64 bit aanwezig is ...
dit vermits de 2 esd bestanden op te laden in het Decryption tool daardoor is deze Windows10 NL X64/86 (build15063.00).iso nu een 6,85GB groot .**natuurlijk kun je ook de iso's afzonderlijk aanmaken ..
voor diegene die het zelf eens willen proberen..
*de NL esd bestanden vind je op regel 83/84 in deze link
het decryption tool dat ik gebruikte vind je dan weer hier

**je haalt dus de esd bestanden op ...je start vervolgens het tool Decrypt-ESD op en deze pakt gewoon de esd bestanden op als deze in dezelfde map aanwezig zijn .

--- Update ---

de versie 1703 build 15063.00 heeft al zijn eerste Cumulatieve update Windows 10 Version 1703 voor x64-systemen (KB4016250) binnen gekregen ...

--- Update ---

men verkrijgt hier door dan build 15063.11
 
Hier staat er ook 15063.11 erop, maar wat belangrijker is om te vermelden dat de cumulatieve update sneller verwerkt wordt.
De laptop moest wel opnieuw opstarten, maar het totale proces gaat sneller als voorheen.
 
Hier ook alle pc's op versie 1703 build 15063.11
Update verloopt supersnel en alles loopt op wieltjes ... :)
 
Hier ook alle pc's op versie 1703 build 15063.11
Update verloopt supersnel en alles loopt op wieltjes ... :)

Dus je ervaart geen problemen ergens mee?
Misschien moet ik het vanavond dan ook maar eens gaan doen.
 
vandaag kwam er wederom een Cumulatieve update Windows 10 Version 1703 voor x64-systemen (KB4016251) binnen en hier door verkrijgt men de 15063.13

--- Update ---

download vanaf hier het Media Creation Tool 15063.00 en je kan je dus een opstartbare usb stick aanmaken of een dvd of de iso
 
Na de creators update is het klassieke configuratiescherm (onder de startknop met rechtermuisklik) verdwenen. Alles verwijst nu naar het "nieuwe" instellingen van windows 10.
Het oude configuratiescherm zit nog wel onder startknop ... systeem ... en kan je best aan start vastmaken = handig.
Voor de rest is er in Edge terug de mogelijkheid om downloads meteen uit te voeren (zat vroeger ook in explorer) naast een menu "opslaan/opslaan als" en "annuleren".
Bij de windows instellingen is er een nieuwe knop "gaming" bij gekomen en kan je de privacy instellingen makkelijkere manipuleren (ik werk echter wel met de pro-versie).
Voor de mensen die werken met gadgets (8gadgetpack) dien je na herstart even een "repair" te doen maar dat vraagt ie al zelf.
Verdere aanpassingen lijken me meestal onderhuids te gebeuren, althans dat is wat ik er voorlopig van merk.
 
Ik heb hem er nu ook opstaan, alles werkt tot nu toe goed, alleen geeft Windows steeds een melding dat de firewall uitstaat.
Dit was in het verleden ook een probleem die door Bitdefender kwam.
Mogelijk dat Bitdefender iets moet aanpassen om het goed werkend te krijgen.
 
Lukt niet op mijne laptop "er is iets misgegaan" foutcode 0xc1900200
 
Als ik op de foutcode zoek vindt ik dit->

De foutmelding 0xc1900200 geeft namelijk aan dat de pc mogelijk niet voldoet aan de minimumvereisten voor het downloaden of installeren van de upgrade naar Windows 10.

Klopt dit of heb je goede systeemvereisten?
 
@aarie25 heb je al de probleemoplosser uitgevoerd ...
start>instellingen >bijwerken en beveiliging >probleem oplossen >klik nu op binnenkomende verbindingen en start de probleem oplosser op
 
@Emi
Als ik dat gebruik dan krijg ik een keuze wat niet over de firewall gaat of wel? ->
Bestanden of mappen delen.
verbinding met deze computer maken met een extern bureaublad.
Deze computer in het netwerk zoeken.
Ander.

Ik zou dan zeggen dat ik voor ander moet kiezen, maar dan moet ik een bestand ingeven.
 
heb je rechts onder in de taakbalk een pijltje ...indien zo klik je daarop ...
zie je vervolgens het icoontje van de defender ....indien zo rechts klik en kies openen
je komt vervolgens in het Windows Defender beveiligingscenter...klik verder op de firewal en netwerkbeveiliging ..
klik vervolgens verder op privnetwerk (detecteerbaar) en je zou deze dan kunnen aanzetten .
ook indien je in het Windows Defender beveiligingsceter vanonderen links onder op het tandwieltje klikt kom je dus bij de instellingen betreffende de firewall uit en kun je deze daar aanzetten .

het schermpje betreffende de firewall is wellicht deze dan ...
Ashampoo_Snap_2017.04.07_19h34m48s_001_.png
*als test heb ik deze hier eens uitgezet ...en kreeg direct deze melding ..

--- Update ---

**zou je het icoontje van de defender niet vermeld zien in de taakbalk dan dien je rechts klik op de taakbalk te doen en de taakbalkeigenschappen te kiezen ... vervolgens scrol je naar beneden in het volgende scherm en je klikt op "selecteren welke pictogrammen in de taakbalk worden weergegeven "...
zet dan de defender aan ..
 
Volgens mij is het voor nu opgelost, de melding is weg en als ik kijk in de Windows Defender beveiligings centrum geeft hij aan geen actie vereist.
Als ik kijk in beveiliging en onderhoud staat Bitdefender firewall ingeschakeld.
Ik kijk het even aan en anders meld ik mij wel weer in dit topic.
Emi bedankt voor zo ver!
 
ook hier staat dus geen actie vereist omwille dat ik dus op mijn hoofdsysteem nog de AVG I.S. gebruikt tot dat dat deze verstreken is ..
en daardoor is deze hier op het hoofdsysteem dan ook uitgeschakeld geworden door he beveiligingscenter zelf ...
op de virtuele Windows 10 gebruik ik dus de Malwarebytes premium 3.0.6 en is dus de Windows firewall wel actief .. maar de defender (antivrus) dus niet ..
 
Hier staat Malwarebytes als anti virus ingeschakeld, als je dat opent staat ook bitdefender er tussen.
Maar ik kijk even wat er gebeurd als ik morgen de laptop opnieuw aanzet.
 
Mijn laptop heeft win 10 en voor hij aan het update proces begint checkt hij eerst of hij voldoet, heb nu terug de update gestart, als het niet lukt zal ik wel wachten tot deze automatisch aangeboden wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan