• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Creators update beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Windows op een SSD staat zou ik de functie Snel opstarten uitschakelen. Dat heb ik op mijn pc net gedaan met behulp van deze handleiding: https://nl.answers.acer.com/app/ans...indows-10:-in--of-uitschakelen-snel-opstarten

Menno Schoone schrijft dit over Snel opstarten:
TIP: Het deactiveren van de optie Snel opstarten inschakelen (aanbevolen) lost menig opstartprobleem op, waaronder het herhaaldelijk opnieuw opstarten, het niet op de normale wijze kunnen instellen van de helderheid van het beeldscherm, het niet accepteren van het wachtwoord in het aanmeldscherm en niet-werkende hardware zoals USB-apparaten en (draadloze) netwerkapparatuur.
Bron: https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_instellingen_onderdeel_systeem.html

Voor- en nadelen van de Snelle opstart in Windows 10 worden onder andere hier besproken: https://www.howtogeek.com/243901/the-pros-and-cons-of-windows-10s-fast-startup-mode/
 
Heb het snel opstarten ook uitgevinkt.
Mijn thuisnetwerk terug moeten installeren want het was foetsie. Ik kon dan ook niet meer afdrukken binnen het thuisnetwerk, is nu wel weer ok
 
Optie staat uit.
 
wederom komt er vandaag de Cumulatieve update Windows 10 Version 1703 voor x64-systemen (KB4016240) aankloppen.
nadat deze geinstalleerd is verkrijgt men build 15063.250
 
Belangrijker om even te vermelden dat laptop of pc even langere tijd een zwart scherm heeft tijdens het updaten en dat je een klein schermpje windows desktop update te zien krijgt en dat je dus update rustig zijn werk moet laten doen
 
heb hier geen zwart scherm gehad of dat klein schermpje welke dat jij vernoemd...de updat verliep bijzonder snel binnen en de verwerking duurde hier nog geen 5 minuten ..ook op de virtuele versie verliep dit even vlot ... het zal dus van systeem tot systeem afhangen vermoed ik .
 
heb hier geen zwart scherm gehad of dat klein schermpje welke dat jij vernoemd...de updat verliep bijzonder snel binnen en de verwerking duurde hier nog geen 5 minuten ..ook op de virtuele versie verliep dit even vlot ... het zal dus van systeem tot systeem afhangen vermoed ik .

Ik vermelde hier, aangezien ik het op 3 verschillende laptop's heb gehad, bij een Compaq c500 bij een medion E6215 en een Lenovo G50-80
 
hier op twee laptops update binnen gehad
op mijn asus home versie geen problemen niks zwart scherm of klein scherm;
HP envy pro versie geen problemen niks zwart scherm wel klein scherm met meldingen (laptop is wel merkelijk trager dan mijn ultra snelle asus misschien daarom dat ik dat kleine scherm kon zien) verder geen problemen gehad
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aanmerkelijk trager heeft de n een SSD en de andere niet?
 
Juist
 
Maar dan is de traagheid zeer goed te verklaren.
 
Moet je Creator installeren waarbij AVG Tune Up en AVG free volledig verwijderd zijn van de PC??
Ik krijg nl de melding installatie mislukt (0xc1900101-0x30018)
Alle updates cpl voldoende ruimte(100GB)

Mvg schorpioen40
 
Je moet ze in elk geval uitschakelen.
 
Laat maar weten hoever je komt of wat je tegenkomt.
 
Rubensky,Alles gelukt,ik heb AVG uitgeschakeld voor software en AVG Tune Up verwijderd en toen liep de installatie goed!!
Daarna AVG weer ingeschakeld en AVG Tune Up opnieuw geinstalleerd en deze werken beiden!
Nu alles verder "uitvinden"!!
Als ik nog iets tegen kom meld ik mij weer!
Nogmaals DANK

Mvg schorpioen40
 
Dat is prima. Fijn dat het gelukt is en je dit nog even aan ons meld!
 
Rubensky,toch nog een vraag:Wat zijn de juiste instellingen voor Privacy?? ook zijn er 2 mappen bij gekomen Apps en Gaming wat zijn daar de beste instellingen voor?
Ik kan hier geen info over vinden!

Mvg schorpioen40
 
Rubensky,toch nog een vraag:Wat zijn de juiste instellingen voor Privacy?? ook zijn er 2 mappen bij gekomen Apps en Gaming wat zijn daar de beste instellingen voor?
Ik kan hier geen info over vinden!

Mvg schorpioen40

Heb je tijdens de upgrade de privacy instellingen al uitgezet?
Dan heb je de belangrijkste dingen goed staan.
Maar ik heb alles uitgezet wat ik toch niet gebruik.
Dus loop alles eens na en zet uit wat je toch niet denkt te gaan gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aarie,miin privacy instellingen had ik na de vorige update voor mijn gevoel goed ingesteld,maar ga deze nu weer nalopen en eventueel uitzetten.
Heb jij enig idee omtrent de 2 nieuwe mappen(Apps en Gaming) wat de juiste instellingen hiervoor zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan