• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnschuman

Gevestigd lid
Lid geworden
22 sep 2015
Berichten
242
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben zeer genteresseerd in ICT, ik krijg redelijk vaak vragen van familie/vrienden van bijvoorbeeld: mijn printer werkt niet, ik heb geen internet, mijn geluid werkt niet etc. Soms krijg ik ook een vraag die ik niet weet hoe ik het moet oplossen. Ik wil meer ervaring opdoen met het verwerken op oplossen van problemen in Windows 7/8/10. Vandaar mijn vraag: zou u in Virtualbox een Windows installatie met een of meerdere problemen willen opsturen. Zodat ik kan proberen ze op te lossen en meer ervaring op zou kunnen doen. Als u mij hier bij zou willen helpen zou ik dat erg waarderen.
(VirtualBox: https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads)
 
waarom installeer je deze dus zelf niet ...
 
Ik ben het helemaal met collegalid Emi eens, dat het opsturen van een bestand met daarin Virtualbox, met daarin een virtuele haperende Windows een onbegonnen zaak is.

Met de installatie van Virtualbox kunnen wij je natuurlijk wel helpen.
 
Ik heb virtualbox genstalleerd, met Windows 10. Ik kan me geen manier bedenken hoe ik een Windows kan krijgen waar een probleem in zit. Mijn idee was dat iemand een soort van safe doorstuurt met een probleem erin. Zodat ik het kan proberen op te lossen.
 
Er zit tevens nog een probleem in. Wanneer, bijvoorbeeld ik, jou een VM opstuur dan is deze gemaakt op andere hardware. Daarmee is de kans klein dat hij op jou computer wel draait.
 
en mocht deze werkende te krijgen zijn dan heeft de TS een werkende virtuele Windows met een legale licentie ...deze zou hij dan ook nog eens zelf kunnen gebruiken !
 
Problemen kom je alleen maar tegen door dingen te proberen. Ga eens met instellingen aan de gang ga zaken veranderen. Ga bij jezelf na wat je allemaal al weet.

Wat weet je van rechten
netwerken
beveiliging
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan