• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

huidige pc upgraden naar een game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsboemweg

Junior lid
Lid geworden
5 apr 2017
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Ik heb een Acer Aspire T605 momenteel al 4 jaar, en wil graag een upgrade. Het idee was om wat onderdelen uit deze pc te hergebruiken (inclusief kast als het kan) om het budget wat lager te houden. Dit wordt mijn eerste zelfgemaakte pc, dus ik heb er niet veel ervaring mee.

Specs:
CPU: intel I5-4440 3.10 ghz, 4gb ram
mobo: niet zeker welke (waar kan ik dit zien?)
GPU: Nvidia gt620 1gb Vram
200W PSU
1 TB harde schijf met Windows 10 Home

Het budget mag rond de 600 euro liggen.
Wat is er mogelijk met de pc die ik heb, en welke onderdelen moet ik er bij kopen?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe groot is de kast? Mogelijk low profile? 600 euro wordt wat krap voor alles, maar je zou er een nieuwe videokaart in kunnen zetten, en het geheugen uitbreiden naar 8GB. De voeding is te licht, zal dus ook vervangen moeten worden. Hopelijk is dat een standaard atx model? Reken hiervoor eens op 250-300 euro. Wil je meer vervangen, dan zou ik deze verkopen en een nieuw systeem aanschaffen.
 
De kast is erg krap voor de videokaart die ik erin wil hebben. Het is sowieso beter om een nieuw systeem te kopen, maar wou
weten wat ik hiermee kon. iig bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
past deze kaart op dit moederbord, of maakt dat niet uit? en word deze niet gebottlenecked door de cpu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt een pci-e x16 slot nodig. Je hebt er nu een gt 620 in zitten, die in een dergelijk slot hoort te zitten. Je kunt de lengte nog even checken.
 
Ik heb besloten om een nieuwe pc te bouwen en heb hier een nieuwe discussie voor aangemaakt. bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan