• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 download blijft stil staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ynna

Gewaardeerd
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
1.377
Waarderingsscore
2
Gisteravond om 9 uur begonnen met de download van Windows 10. Nu zoveel uur later staat ie nog steeds op 99%.
Is het normaal of kan ik er iets aan doen. Het betreft de gratis versie van de site van Microsoft. Eerder had ik deze ook maar na weer een reparatie zit ik weer met Windows 8.
 
dit heb ik ook eens gehad en toen ik de download opnieuw startte ging deze dus wel verder en gaf deze 100% aan ..
 
Oke, ga ik dus ook even doen

--- Update ---

--- Update ---

Helaas. Verwijderd en opnieuw begonnen. Liep snel maar krijg de foutcode 0x80070020. Wat nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je diende deze niet te verwijderen ...de update die eerder op 99% bleef hangen diende je zelf niet af te breken ...je diende enkel je systeem te herstarten en daarmee herstarte je dan ook de download zodoende dat deze dan de 100% aangaf .. en vervolgens verder gaat met het voorbereiden en het installeren .

er heeft eerder al een Windows 10 er op gestaan zei je eerder ...
waarom start je dan niet rechtstreeks op vanaf de Windows 10 dvd of usb stick om zodoende een verse installatie te doen .. je dient zelfs geen licentie in te geven aangezien er dus eerder al een Windows 10 aanwezig was .

--- Update ---

je kan via het Media Creation Tool 15063.00 de dvd of usb stick aanmaken ..
start dus vanaf de dvd of usb stick op en neem ook de update's mee zodat je direct voorzien bent van de laatste build 15063.13...
 
Omdat ik geen USB stick heb of dvd
 
heb jij geen beschrijfbare lege dvd in je bezit dan ga je deze toch effe aankopen of lenen...en zodoende maak jij je een Windows 10 dvd aan
 
Was beter geweest als je dit gelijk erbij had gezet ipv alleen opnieuw downloaden.
 
ik heb nergens vermeld dat ik deze opnieuw heb gedownload ik heb wel vermeld dat ik de download opnieuw gestart heb en daarmee bedoelde ik dus dat deze opnieuw gestart werd nadat het systeem zelf herstart werd .. dit is inderdaad wel een beetje onduidelijk..sorry voor het misverstand !
 
Het kan ook zijn dat hij ergens vastloopt in verband met de virusscanner. Heb je deze wel even uitgeschakeld? Dat is namelijk altijd verstandig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan