• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

klok problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Sinds ik de grote update heb uitgevoerd staat mijn klok op winteruur heb al alles geprobeerd om dat te veranderen maar dat lukt niet bij instellingen staat die automatisch aanpassen wel aan,
weet iemand raad waarvoor dank
Lowie12
 
Tijdzone ook juist ingesteld?
Staat je systeemklok wel ongeveer op de juiste tijd?
 
Ik weet niet wat je bedoeld met systeem klok hierbij zend ik een printscreen met de ingesteldheid
groeten Lowie 12
irswwplifudhw.42 am.png
 
Staat de tijdzone wel goed, zoals Webally al aan geeft?
Die staat nu op Brussel,Parijs, ik weet niet of dat goed staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er staat maar n tijdzone waar brussel bij staat dus veronderstel ik dat het de juiste is
 
klik eens op de blauwe regel " extra instellingen voor datum, tijd en regio
klik verder op tijd en datum instellen....klik op de tap "internettijd " stel deze in op "time.windows.com" zet het vinkje aan bij klok bij internettijdserver synchroniseren en klik op bijwerken deze word nu gesynchroniseerd en je bevestig dit 2x met ok
 
Ik weet niet wanneer je die afbeelding gemaakt hebt, maar zo te zien loopt de klok een uur voor (10:42, 9:46). Stel die eens goed in.

Verder kun je die knop "tijdzone automatisch instellen" eens proberen.

Brussel is middeneuropese tijd, dus dat klopt.
 
dank u wel weballey het is gelukt dank zij uw tussenkomst,
Fijne dag verder,
groeten Lowie12
 
wat ik eerder beschreef in bericht #6 kwam op hetzelfde neer als wat er door Weballey meegedeeld werd .
 
Dat is juist Emi ook hartelijk bedankt voor de hulp,
Fijne dag verder,
Groetjes Lowie12
 
Wel verwant, maar niet hetzelfde. Maar als de tijd te ver afwijkt, stopt het automatisch synchroniseren wel.

Ik heb als time server overigens pool.ntp.org ingesteld.
http://www.pool.ntp.org/nl/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan