• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

restore partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Pijper

Nieuw lid
Lid geworden
10 apr 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
Toen win10 pas uitkwam en ik die genstalleerd had was ineens mijn verborgen restore partitie niet meer verborgen.
Er was nog veel ruimte over op die partitie en ik kwam toen op het stomme idee om daar mijn foto's neer te zetten.
Nu werd mijn laptop na veel gebruik slomer en slomer en besloot ik een verse win10 installatie uit te voeren en je raad het al, de partitie was weer verdwenen. Geen probleem op zich want zo hoort het ook, maar nu kan ik dus met geen mogelijkheid meer bij mijn foto's komen. Wie kan mij vertellen hoe ik deze partitie (tijdelijk) weer zichtbaar krijg zodat ik al mijn foto's kan redden?

Bij voorbaat dank. Jan
 
Kijk eens of de schijf wel een letter heeft in schijfbeheer. Zoniet, dan even (tijdelijk) een letter toewijzen.
 
nee, zelfs in schijfbeheer kan ik er niks mee. Hij is wel zichtbaar daar maar niet bewerkbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan