• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Creators Update is bij mij een flop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberke

Gevestigd lid
Lid geworden
15 nov 2013
Berichten
455
Waarderingsscore
1
Ik heb die bewuste creators update al tweemaal uitgevoerd, telkens een fiasco.
Nadat deze genstalleerd is krijg ik een tijdje later van Ccleaner een melding dat er x-aantal GB kan vrijgemaakt worden, welnu als ik die zijn werk heb laten doen werkt alles nog prima.
Maar als ik de dag nadien mijn computer opstart krijg ik gedurende uren een ronddraaiend cirkeltje te zien.
Het enige dat er dan opzit is een back-up terug zetten.
Ik weet dus niet wat ik reeds tweemaal verkeerd heb gedaan!
 
Ccleaner eens zijn werk nit laten doen en dan kijken of alles blijft werken? Zou de eerste cleaner niet zijn die een ietwat overijverig tewerk gaat...
 
Of in Ccleaner bij "oude windows bestanden" vinkje weghalen
 
Zelf zou ik CCleaner gewoon verwijderen en na de update opnieuw installeren. Ik vind namelijk dat het tool een vreemde melding geeft. Daarnaast de antivirus uitschakelen voor je de update start.
 
Nadat deze genstalleerd is krijg ik een tijdje later van Ccleaner een melding dat er x-aantal GB kan vrijgemaakt worden, welnu als ik die zijn werk heb laten doen werkt alles nog prima.

Je zou in Ccleaner de bewaking uitkunnen zetten om dit soort melding niet meer te krijgen.
Ccleaner openen-opties-bewaking-systeem bewaking inschakelen en actieve bewaking inschakelen uitzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Of in Ccleaner bij "oude windows bestanden" vinkje weghalen

Bedankt dit is de oplossing!
Ik heb vandaag terug geupdate het vinkje bij Ccleaner weggelaten, de computer een paar maal laten opstarten en hij werkt nog steeds naar behoren.
 
Kijk eens aan weer een "probleem"minder in computerland!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan