• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 Firewall steeds weer disabled na de Creators Update van de 12e april:

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het hier nogmaals gecontroleerd ik kan hier niets aanpassen bij de services betreffende de Windows Defender zelfs Winaero Tweaker er op los gelaten het icoontje van de Windows Defender Beveiligings Center blijft aanwezig in de taakbalk al dan niet verborgen (afhankelijk van je instelling )...en waarschijnlijk is dit omdat immers de Windows Firewall nog in gebruik is .

Apart ik heb nu al bij tich laptop's op mijn beschreven manier windows defender uit de taakbalk verwijderd.
En bij 2 laptops heb ik zelf bij de ene emsisoft en de andere eset ( firewall uitvoering) .
Bij andere laptops die ik voor andere in onderhoud heb staat 360 antivirus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoera... alvorens de register aanpassing te doen zoals beschreven door Emi heb ik eerst de methode van pdexie geprobeerd en.....
DIE WERKTE.

m.a.w. Windows Defender probleem is zodoende opgelost. Iedereen van harte bedankt voor het meedenken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoera... alvorens de register aanpassing te doen zoals beschreven door Emi heb ik eerst de methode van pdexie geprobeerd en.....
DIE WERKTE.

m.a.w. Windows Defender probleem is zodoende opgelost. Iedereen van harte bedankt voor het meedenken!

jij gebruikte dan ook een andere firewall dan de Windows firewall had ik eerder gelezen en wellicht dat de methode die pdexie beschreef dan wel gaat voor u maar hier in elk geval dus niet en dit dus omdat ik wel de Windows firewall gebruikt dat een onderdeel geworden is van het Windows Defender BeveiligingsCenter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen dank!
 
Hoera... alvorens de register aanpassing te doen zoals beschreven door Emi heb ik eerst de methode van pdexie geprobeerd en.....
DIE WERKTE.

m.a.w. Windows Defender probleem is zodoende opgelost. Iedereen van harte bedankt voor het meedenken!

Bedankt voor de terugkoppeling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan