• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Van 64-bit naar 32-bit in Transformerbook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
doe hetgene ik je eerder vermelde in bericht 32 en je verkrijgt een opstartbare usb stick ..

--- Update ---

de usb stick gebruik je dus om van de 64 bit naar een 32 bit te gaan ..daar heeft de micro sd niets mee te maken ..
wil jij echter meer opslagruimte hebben in je tablet dan gebruik je een micro sd kaartje ...(heb jij het filmpje dan niet begrepen )**ook al was dit niet in het Nederlands je zag toch dat er extra ruimte verkregen werd door zo een micro sd te gebruiken .
 
Oh zo...ik dacht dat die extra ruimte nodig was voor het beter ruimte om Windows 10 te draaien. Ik begrijp nu wat de bedoeling is. Mijn vrouw wil het hier echter even bij laten. Er is door Abraham extra ruimte gecreerd, de update is gelukt en de tablet draait prima. Bedankt dus en als ik nog eens wil veranderen, dan weet ik nu hoe.
 
je vermeld nu dat de update gelukt is dus in feite hoef je dan ook niet over te gaan naar een 32 bit systeem ...maar mogelijk dat je dus in de toekomst weer moet vast stellen dat je 30 gb te klein is geworden doordat deze wederom volgeschreven werd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan