• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bevat de huidige ISO creators update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberke

Gevestigd lid
Lid geworden
15 nov 2013
Berichten
455
Waarderingsscore
1
Als ik nu de ISO van Windows 10 download bevat deze dan de laatst nieuwe update?
Of moet ik achteraf de Creators Update nog eens uitvoeren?
 
Ik veronderstel dat je de download via het MediaCreation Tool van MS. Dan heb je versie 1703 build 15063.0 dus je zal nadien nog enkele updates moeten downloaden maar de Creators Update die heb je dan al.
 
Kijk eens onder start-instellingen-systeem-info kun je kijken welke erop staat.
 
het is zo als Artstudiog vermeld .. je verkrijgt de build 15063.00 en dient nadat de Windows te gebruiken valt zelf effe naar update's te laten zoeken vervolgens krijg je dan de melding betreffende de KB4016240 .. en als deze geinstalleerd is beschik je over build 15063.250 (welke op it moment de laatste build is )..
 
Ik veronderstel dat je de download via het MediaCreation Tool van MS. Dan heb je versie 1703 build 15063.0 dus je zal nadien nog enkele updates moeten downloaden maar de Creators Update die heb je dan al.

Bedankt voor jullie reacties.
Nu ben ik weeral een stuk wijzer!
 
Geen dank!
Heb je nu de goede versie?
 
Hetzelfde geldt als je ISO gaat downloaden via heidoc.net
Je krijgt dan de Redstone 2 versie van Maart 2017 (= versie 1703 build 15063.00).
 
Oke mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan