• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

recent build 1703/15063.138 opgehaald en nu wr "1703/x64/KB4016240 ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Hoewel - bij zoeken naar eventuele updates - aanvankelijk "gezegd" wordt dat dat recent gebeurd is (dat klopt: een vrijwel gehele nieuwe W 10 zoals ik al meldde, waarbij alle herstelpunten verdwenen), en nu "wil" de pc weer een versie 1703/X64?KB 4016240 ophalen. Aan de ophaal-snelheid te zien weer een forse update. Toch maar doen?
 
build 15063.138 word dus vermits de KB4016240 vervangen door build 15063.250
zo groot is deze ook weer niet ..voor de x86 versies is deze 215 MB en voor de x64 versies is deze dan 341 MB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kort: Ja, toch maar doen. Het zijn vooral fixes [1]. En er zijn geen known issues gemeld door Microsoft via de Feedback-hub of via de bijbehorende webpagina van de update.

Lang: Microsoft heeft met Windows 10 ervoor gezorgt dat je een update moet installeren. Er is geen keuze of, alleen maar wanneer. Er is dus geen ontkomen aan. KB4916240 heeft vooral fixes als het gaat om VM's, configuraties en bestand-handling [1]. Er zijn geen known issues gemeld voor deze uitgave.

[1] https://support.microsoft.com/en-us/help/4016240/windows-10-update-kb4016240
 
Nu dan heb ik blijkbaar ook nog werk te doen echter nog geen update gevonden. Nog maar eens zoeken dan.
 
wat een eer: 4 reacties. Hoewel ik dacht dat ik het updaten stop gezet had ging het gewoon door. En was inderdaad vrij snel klaar, hoewel het daar aanvankelijk niet op leek. Het blijft een vreemd bedrijf. Iedereen dank voor de reactie.
 
Heb de update ook weer netjes binnen. Dit keer zonder virtual getest te hebben. Nog geen verschillen gemerkt.
 
Nu dan heb ik blijkbaar ook nog werk te doen echter nog geen update gevonden. Nog maar eens zoeken dan.

Bij mij moest ik 2 keer laten zoeken, voordat hij de update vond.
 
Heb hem gisteren gevonden en zonder problemen kunnen installeren.
 
Ik was een paar dagen weg en ik heb hem daarom vandaag naar updates laten zoeken.
Alleen pas na 2 keer zoeken werd hij genstalleerd, maar voor de rest geen problemen ervaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan