• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Current Branch of Current Branch for Business

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Current Branch of Current Branch for Business Wie gebruikt welke update instelling en waarom? Heeft iemand ervaring met merkbaar verschil?

5900f72974429-2017-04-26_21_36_03-Instellingen.png
 
Current Branch for Business is (zoals de naam al zegt) voor bedrijven. Dit is iets geavanceerder: meer tools om je netwerken te onderhouden e.d.
Die ander is voor de Home versie dat meer dan genoeg is voor thuis, daarom heet het ook "Home". :p

Het verschil is niet groot, maar je kan geloof ik meer restricties voor bepaalde gebruikers instellen en een aantal extra programma's of zo. Maar niks wat je thuis goed zal doen. Ik zou het houden op current Branch. Het is hetzelfde als met Windows 7, waarom zou je 'Ultimate' doen voor thuis? Allemaal onnodige extra's.

Ik gebruik gewoon Current Branch.. Want, ik heb Windows 10 Home en heb niks aan een Business Branch.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp de verschillen want natuurlijk wordt er op mijn werk Business gebruikt maar ben benieuwd of iemand op zijn of haar stand alone verschil merkt.
 
Ik heb het niet bekeken of gebruikt. Maar leer mij Microsoft kennen... :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan