• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Appdata problem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rory96

Junior lid
Lid geworden
23 jul 2013
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Beste NFC,

Helaas ben ik niet zo slim geweest en heb ik een tijd geleden in Appdata alles verwijderd.
Ik weet dit is dom geweest.

Nu wanneer ik probeer op deze PC te zoeken vind ik niks meer, hetzelfde geld voor het configuratie scherm.

Wanneer ik bijvoorbeeld in het configuratie scherm zit en ik wil mijn taakplanner open voor mijn start up items te bekijken vraagt hij mij met welk programma ik het wil open.

Zie foto: http://prntscr.com/f1ekz9
Alles is verandert in een snelkoppeling.

Iemand een idee hoe ik dit kan repareren ?

Hartelijk bedankt alvast voor uw tijd!

Groetjes,
Rory
 
Laatste backup terugzetten, en als je die niet hebt, windows op nieuw installeren.
 
Heb je geen herstelpunt van net voor de verwijdering?

--- Update ---

@Webally Of bedoel jij dit al met laatste back-up terugzetten?
Zo ja dan heb ik niets gezegt. :zipped:
 
Dat bedoelde ik niet, maar je kunt het proberen, al geef ik je heel weinig kans. Maar niet geschoten is altijd mis. :)
Dit soort kamikaze acties heeft meestal onherstelbare gevolgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja daar kon je nog wel eens gelijk in hebben.
Maar eens afwachten of Ts wel een back-up heeft.
 
En zo niet, dan weet ie meteen waar backups voor dienen. :-D
 
Ja daar heb je een punt.
Ik moet wel zeggen, dat ik zelf nooit een back-up maak en alleen herstelpunten.
Ik heb alleen mijn foto`s op een stick gekopieerd.
Maar ik verwijder ook niet zomaar dingen :biggrin:
 
Herstelpunten willen nog wel eens beschadigd raken. Je harddisk kan ook crashen. Met een image backup heb je systeem dan in tien minuten weer draaiend, zelfs op een lege nieuwe schijf. Ik maak zelf eens per week een image backup op een externe schijf. Met windows installeren en updaten, ben je gauw een dag zoet.
 
Zelf heb ik het ook eens geprobeerd om de mappen te verwijderen. Bij de essentile krijg ik toch echt een melding dat ik die niet zomaar kan verwijderen. Daarna heb ik systeemherstel gedaan. Daarna kwamen de mappen weer terug.

Natuurlijk heb ik dit alles virtual getest zodat ik verder nergens problemen mee krijg. Hopelijk heb je een goed herstelpunt dan zou je daarmee je pc moeten kunnen herstellen.
 
Herstelpunten willen nog wel eens beschadigd raken. Je harddisk kan ook crashen. Met een image backup heb je systeem dan in tien minuten weer draaiend, zelfs op een lege nieuwe schijf. Ik maak zelf eens per week een image backup op een externe schijf. Met windows installeren en updaten, ben je gauw een dag zoet.

Ja dat klopt, maar ik heb het zelf nog nooit gehad dat het is gebeurd.
Maar ik zal er eens over nadenken of een externe schijf toch iets voor mij is.
Voorkomen is beter als genezen toch :biggrin:
 
Helaas heb ik geen back up nee.

Balen dit.

Bedankt voor de antwoorden!
 
Heb je ook al gekeken of je een herstelpunt hebt? (Bij systeemherstel.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan