• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bios pwd

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik heb een pc gekocht via een kringloopwinkel,dus vandaar de paranoa :wacko:
Bij het opstarten kan ik niet in de bios settings dus mijn vraag:kan er zo iemand in mijn pc komen via de bios settings?
Heb al vanalles geprobeerd vb. met cmospwd 5.0 via de opdrachtprompt maar daar geeft hij een error.
Dan de battery verwijderd en ook niks....
Een jumper voor de bios zit er ook niet op.
Kan ik eventueel de battery er uithalen en de + en - kortsluiten?
Ik hoor het graag.
 
De toetscombinatie CTRL-ALT-DEL al geprobeerd.
Heeft die machine overigens een merknaam?
 
indien men de toetscombinatie CTRL-ALT-DEL wenst te gebruiken dient men in het bezit te zijn van de wachtwoord herstel cd die men destijds diende aan te maken ...echter is de toetscombinatie CTRL-ALT-DEL eerder bedoeld voor een gebruikers wachtwoord en niet voor een bios wachtwoord .
 
Fujitsu esprimo P5731E
 
UP
 
UP
 
hier een fujitsu esprimo c5730 bios password reset bij benadering ga ik er van uit dat er niet zo veel verschil zit tussen de C5730 en door de u gebruikte P5731E
bekijk aandachtig het filmpje
592ab942c4c90-Ashampoo_Snap_2017.05.28_13h41m17s_002_fujitsu_esprimo_c5730_bios_password_reset_-_YouTube_en_nog_%C3%A9%C3%A9n_pagina_%E2%80%8E-_Microsoft_Edge.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan