• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeld niet volledig op pc-scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocari

Junior lid
Lid geworden
8 apr 2004
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Beste mensen, Als ik op het bureaublad een pictogram aanklik, komt de betreffende afbeelding niet volledig op het scherm. Ca. 3 cm aan de linkerzijde valt buiten het scherm, terwijl aan de rechterzijde ongeveer 3 cm achtergrond zichtbaar is. Het wel zichtbare beeld met de muispijl naar rechts verschuiven lukt niet. Hoe krijg ik weer bij aanklikken op het bureaublad het volledige beeld op mijn pc-scherm? Graag zie ik uw advies tegemoet.
Met vriendlijke groet, ocari,
 
Hallo Ocari,

over welke Windows versie heb jij het?
Heb jij misschien het beeld groter gezet?
Kun je die niet aanpassen door met de rechter muis op het bureau blad te klikken, dan beeldscherm instellingen te kiezen en die op 100% te zetten.
 
Beste aarie25,
Bedankt voor de snelle reaktie. Ik gebruik windows 10 De beeldscherminstelling staat op 100%.
 
Als je kijkt via start-instellingen-systeem-beeldscherm-resolutie staat die ook goed.
Wanneer heb jij dit trouwens gekregen? Na een update of had je dit al meteen vanaf het begin?
Wat voor beeldscherm gebruik jij en wat is daar de standaard resolutie van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan