• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Kan iemand aangeven wat de beste VPN extensie is onder Firefox?
 
Bedankt voor de reactie.

Ik ga het gebruiken.
 
Ik gebruik die add-on al langer en werkt perfect - geen vermindering van de internetsnelheid.
 
Sinds vandaag krijg ik als Hotspot Shield aanzet de mededeling dat ik moet inloggen op een mij onbekende site.

Zie bijlage.

Hoe dit op te lossen ?
 

Bijlagen

  • shot_170503_134743.png
    shot_170503_134743.png
    12,7 KB · Weergaven: 20
Als je hem uitzet kan je er dan wel op? Er zijn namelijk websites waar je vanuit het buitenland niet op kunt komen.
 
Als ik Hotspot Shield aanzet krijg ik bij elke site de zelfde mededeling. (b.v. ING, Buienradar etc.)
Zet ik Hotspot Shield uit dan werkt alles weer normaal.
Bovendien geeft ook de volgende mededeling.

shot_170504_113033.png

--- Update ---

Het vreemde is als ik opstart met Firefox portable met extensie Hotspot Shield het wel goed werkt.
 
Heb je al eens met Hotspot Shield aan gekeken in de instellingen van Firefox of dan het vinkje bij Proxy aanstaat? Zo ja, zet deze dan eens uit.
 
De instellingen zijn er alsvolgt uit.shot_170504_145826.png
 
Zet de instelling eens op Geen proxy.
 
Heb het geprobeerd maar helpt niet.

Ik ga verder met de portable versie van Firefox daar werkt het wonderlijke wijze wel.

Ook met Chrome werkt het.

Bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben.
 
Graag gedaan tot zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan