• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Partitie verwijderd, schijf niet herkend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mepi

Junior lid
Lid geworden
23 nov 2014
Berichten
58
Waarderingsscore
0
Ik heb een WD elements 1tb exHD. Ik probeerde hem te formatteren naar FAT32, en heb hierbij per ongeluk de huidige partitie verwijderd. Er stond verder niks op de schijf. Maar nu wordt de schijf niet meer herkend door mijn computer (win7). Kan ik de schijf nog herstellen?
 
In schijfbeheer weer een partitie geven en in FAT32 formatteren.
Waarom FAT32?
 
De schijf staat niet meer in schijfbeheer. Ook niet bij de ingeplugde apparaten. De computer geeft me overigens wel een melding dat het apparaat sneller kan werken in usb 3.0 als ik hem inplug, dus ergens ziet hij hem wel.

Het FAT32 is omdat ik hem wil gebruiken als backup voor de wii-spelletjes. Dan kunnen de schijfjes heel blijven :)

--- Update ---

Oh, ik zie nu ergens in schijfbeheer wel een schijf 3 staan met 931 GB niet toegewezen. Volgens mij is dit de missende schijf. Hoe kan ik hem nu weer een partitie geven?

--- Update ---

Ah, volgens mij heb ik gevonden hoe het moet. Alleen zie ik maar 2 opties, namelijk NTFS en exFAT. Is er ook een optie om hem in FAT32 te zetten dan? exFAT wordt niet herkend door onze wii.
 
Gebruik je een 3e partie tool zoals Minitool free.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan