• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met XP FrankUtrecht

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Had per ongeluk het hele topic verwijderd, maar kon nog wel deze teksten terughalen. sorry frankw


Ook ik heb een probleem met Windows XP.

Ik heb een illegale versie van XP. Gelet op de prijs van dit programma zal ik wel niet de enige zijn. Tot voor kort had ik er geen problemen mee.

In november had ik na lange tijd weer eens ge-updated. Twee dagen later liep mijn hele pc vast en moest ik alles opnieuw installeren.

Vanochtend heb ik weer eens de essentiele updates geinstalleerd en daarna office 2003 geinstalleerd (die had ik na de crash van november nog niet teruggezet). Nu heb ik problemen met word. Als ik een paar woorden heb getyped en ik enter geef om naar een nieuwe pagina te gaan krijg ik steeds een foutmelding en wordt word afgesloten. Ik heb office al een keer er af gehaald en opnieuw er op gezet, maar dat helpt niet.

Het lijkt erop dat ik problemen krijg nadat ik ge-updated heb. Zou het updaten de oorzaak kunnen zijn? Zou dat te maken kunnen hebben met mijn illegale versie van xp?




FrankUtrecht

Frank, het lijkt me niet dat deze vraag hier op het forum mag gesteld worden gezien de regels van het forum.
Dit zal je dus via een PB moeten vragen aan iemand wil je daar een antwoord op gaan krijgen of je moet je vraagstelling gaan veranderen



Ruudjuh


Dan zal ik de vraagstelling aanpassen:

Ook ik heb een probleem met Windows XP.Tot voor kort had ik er geen problemen mee.

In november had ik na lange tijd weer eens ge-updated. Twee dagen later liep mijn hele pc vast en moest ik alles opnieuw installeren.

Vanochtend heb ik weer eens de essentiele updates geinstalleerd en daarna office 2003 geinstalleerd (die had ik na de crash van november nog niet teruggezet). Nu heb ik problemen met word. Als ik een paar woorden heb getyped en ik enter geef om naar een nieuwe pagina te gaan krijg ik steeds een foutmelding en wordt word afgesloten. Ik heb office al een keer er af gehaald en opnieuw er op gezet, maar dat helpt niet.

Het lijkt erop dat ik problemen krijg nadat ik ge-updated heb. Zou het updaten de oorzaak kunnen zijn?



Frank Utrerecht


je office zou niet vreemd moeten gaan doen vanwege je xp versie. ze staan los van elkaar, je kan wel eens kijken of er ook updates voor je office beschikbaar zijn op de update site.



Frankw

ik heb wel gehoord dat bij "geleende" ( om het zo maar ff te zegge) versies van xp je niet lekker kan update, misschien ligt het daar aan


B.Mo
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan