• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

e-mail account met eigen naam erin [Snel gezocht!!iemand die op mijn vraag antwoord!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Snel gezocht!! iemand die op mijn vraag antwoord!!

nee dat is een voorbeeld :p maar moet eigenlijk dit hebben

info@huizenselect.nl

maar hoe maak ik zo'n account aan??
 
Re: Snel gezocht!! iemand die op mijn vraag antwoord!!

en hoe ontvang ik dan emails??
 
Re: Snel gezocht!! iemand die op mijn vraag antwoord!!

1. Je hoort in de titel te vermelden waarover het gaat. Zo heeft iedereen die de threat ziet een idee waarover het gaat. Je komt zo wel heel erg binnenstormen voor iemand met 3 posts.

2. In je titel moet antwoordt met dt, 3e pers. ev. in de tt.

3. Ik dacht dat je zo'n email adres kon krijgen voor bij je eigen site, maar dan is volgens mij het adres van de site wel bepalend voor het email adres. Dus www.voorbeeld.nl kan als email adres krijgen info@voorbeeld.nl, maar ook willekeurig@voorbeeld.nl, wat dan ook als alles na de @ maar goed is. Volgens mij mag je dus alleen het eerste stuk zelf bepalen.
 
Re: Snel gezocht!! iemand die op mijn vraag antwoord!!

dan moet je eerst je eigen .nl webhost hebben en dan kun je ze meestal wel aanvragen :mellow:
 
Re: Snel gezocht!! iemand die op mijn vraag antwoord!!

vaak kun je bij je isp wel aliassen aanmaken,

zoals in mijn geval ik ook info@chello.nl kan aanmaken(als het niet al bezet is tenminste) maar idd alleen het deel voor de @.

anders zou je toch een .nl domein moeten maken,, of via de tk sites maar of dat zo ideaal is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan