• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoi !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sweetjopper

Bekend gezicht
Lid geworden
11 jun 2004
Berichten
135
Waarderingsscore
0
ook maar even voorstellen he, wel zo netjes
Ik ben judi en kom ook uit omgeving Rotterdam
Ik zit elke dag achter die pc maar leer er weinig bij moet ik zeggen, dus een cluppie als deze is voor mij wel goed denk ik , hoop ik ...... :p
 
Van harte
Welkom
op het forum Judi! :D
hehehe, R'dam en omgeving is hier idd goed vertegenwoordigd :D
Ach, dat komt wel :) !
Nog veel plezier hier :) !

beerchug.gif
 
Hoi judie

Welkom op het forum.. (altijd fijn versterking uit rotterdam :D)
We hopen dat je een beetje je weg kan vinden hier en je een leuke tijd tegemoet gaat..

Beetje rondhangen hier, toppics meelezen en je kennis zal vanzelf omhoog schieten ;)

Grtz, NaNo

PS: let niet op sommige mensen hier.. er zijn er waarbij ze volgens mij een BETA Processor in hun bovenkamer hebben geplaatst :p
 
Hoi Judie,

Veel lees en leerplezier en bij vragen-------> stellen. :)
 
thanks voor het warme welkom :D
lijkt me wel een gezellige club hoor haha :lol:
 
Heel leuk hier, alleen die rotterdammers............... ;)
 
tja..............die zou je eigenlijk niet moeten toelaten............. :p
 
Precies, allemaal rotzooi trappers, komen altijd hier naar het mooie zuiden toe om te feesten en te rotzooien. Laten ze lekker daar blijven...... :lol:
 
dt komt me bekend voor hahaha :lol: ;) ;)
(grapje he (...voor ik weer half holland achter me aan krijg <_< :lol: ;) )

;)

geen leukere mensen dan Hollanders :)
 
Hoi Judy

Welkom bij de club.
1e tip je zegt dat je niks bijleert terwijl je elke dag achter de pc zit dat komt omdat je aan de verkeerde kant zit het is beter ervoor te zitten :p
 
Welkom op het Forum Judi



PS: let niet op sommige mensen hier.. er zijn er waarbij ze volgens mij een BETA Processor in hun bovenkamer hebben geplaatst

Maar bij mij wel een hele goede BETA Processor, is er maar 1 van op deze aarbol. En deze werkt uitstekend. :p :p :p B)
 
Hoi Judi,

Veel plezier op dit gezellige forum!!! :D
 
hallo allemaal !!
eej Carcruiser ik ben der nu voor gaan zitten er gaat echt een wereld voor me open :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan