• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HTTP Status 500 -

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylverglider

Gevestigd lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
243
Waarderingsscore
0
Telkens wanneer ik sommige sites open krijg ik de volgende foutmelding in beeld: HTTP Status 500 -

type Exception report
message
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.


Weten jullie waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt.


Grtz. Sylverglider
 
Als ik het dus goed begrijp ligt het niet aan mijn computer, maar aan de server waar de betreffende site op staat?

Grtz. Sylverglider
 
Dat denk ik ook, ja, dat het aande site/server ligt. Misschien tijdelijk overbelast, want zowel in Windows als op Net zijn foutmeldingen vaak onjuist in zoverre, dat er wel degelijk iets fout is maar vaak iets anders dan in de foutmelding staat. Er bestaan namelijk meer fouten dan vaste foutmeldingsteksten en bovendien kan een fout onderdeel zijn van een andere / grotere / hogere fout. Zoiets als bij een ongeval, een hersenschudding en een gebroken teen tegelijk met de kans dat die teen het eerst wordt opgemerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan