• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

toegelaten extensies van attachments

*Kingpin*

Lid
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
89.558
Waarderingsscore
229
*
Hey :)


Heb dit destijds in hidden ook eens ff gemeld, van dat raar bugje van "spaties" die er soms komen zonder dat ze er echt staan he, weten jullie watk bedoel ? :)

Maar nu is was dat onlangs (klik vb) ook weer (en vandaag maar pas gezien :unsure:)

dus in dat vb die
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Run]

Zou het niet echt leuk vinden datk met zoiets iem. zn register om zeep zou helpen ofzo :unsure: (naast het feit dat de fix zelf dan ook niet echt zal lukken als er zo'n gaten inzitten)

... Dus nu was mn vraag of het evtl ook zou kunnen om .reg en .bat bij in die toegelaten extensies van attachments mogelijk te maken aub ? :)




~~~~


# ps 1: kweet dat je een .regje, .batje ed.. kan zippen (hee... .rar staat er ook niet bij ? huh ) maar je zou 'ns moeten kijken hoeveel mensen probl. hebben met het uitpakken daarvan, als je alleen nog maar kijkt naar het aantal naar een temp-map half-uitgepakte hijackthis.exe's ed.. (en dat wordt dan nog met hand en tand uitgelegd in hoe een logje maken topics ;) ) ..
Dus dat is nogal omslachtig want dan ben je op de duur langer aan het uitleggen hoe een .rar uit te pakken (winrar trial.... naar een vaste map en gene temp ..enz ..) dan dat het zou duren voor een onnozel regje ahw he :)

# ps 2: de spatie verschijnt ook als het in een quote kader staat, als het in kleur staat, .. heb het idee (ben nt zeker) dat bij code tag niet maar eigenlijk hebk niet graag die code tag want weet al uit ervaring dat er bv mensen zijn die enkel het zichtbare kopieren en niet tot onder scrollen van zo'n code-kadertje, etc etc ...) dus dan heb je weer te veel kans dat ofwel niet alles gekopieerd wordt, ofwel bv het woordje "quote/code/ .. dat er boven het kader staat, of een lijn van het kader ed... mee gekopieerd en in het kladblok gezet wordt etc etc ..


*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan wil ik gelijk vragen of Rar erbij mag :)
 
Het probleem met .reg en .bat bestanden is dat veel actieve anti-virus programma's die blokken. Als je dan zegt dat het toegestaan is, werkt het nog niet altijd direct. Dat is, dan moet je het nog eens runnen. Is iig mijn ervaring met .bat bestanden op mijn werk (staat Kaspersky op, volgens mij). Het is dus maar de vraag of dat echt makkelijker is.
 
Het is idd niet erg veilig als users allemaal .bat bestanden kunnen uploaden, het uploaden van rar files is ook niet gewenst.

Zip bestanden kunnen worden ge-upload en daarom is .rar ook niet nodig.

Naar die register bestanden zal ik in ieder geval even kijken, maar vermeld er nu eerst even bij dat die spaties daar niet horen (zoals je hier ook doet bijvoorbeeld).

Ik denk toch echt dat de beste mogelijkheid is om het geheel even in te zippen en dan te laten downloaden. Maar ik zal in ieder geval even voor je kijken.
 
ow mja das waar idd..
kan je het anders niet instellen dat bepaalde betrouwbare :anglenot: users het wel kunnen ofzo ? nee grapje ;), zal volgende keer alsk het nog eens nodig heb, zal'k ook eens kijken met code tags, voor korte regs ed gaat dat wel dan, had al wel geprobeerd maar dat was een regel waar het zo ook niet bij voorkwam dus zal nog even afwachten zijn tot wanneer nog eens nodig, om dat te proberen

okee, bedankt ! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-woops srry.. database error >> dubbelpostje - :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan