• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

PHP host met .htaccess GIF functie

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Apollo

Gast
Hallo daar mensen,

Op dit moment ben ik op zoek naar een gratis PHP hosting waarmee je ook .gif bestanden kunt laten parsen met PHP. ik heb al 3 PHP hosts gevonden, 1tje zelfs die PHP in HTML laat parsen, maar nog geen een die gif laat parsen. Ik wil dit doen omdat ik PHP voor een avatar op een andere site wil gebruiken en die laat geen .php toe :) iemand die mij kan helpen?
 
Gratis word moeilijk denk ik, als je echt zoiets wil waarom huur je dat niet gewoon een host, die dingen kosten helemaal niet zo duur meer tegenwoordig.
Ik heb er ook 1 en wil er echt nooit meer vanaf. Me eigen email mysql en noem maar op. Voor die meier per jaar ga ik niet tobben met slecht berijkbare gratis host die alleen maar adds op je site enz zetten.

Lol, net effe zitten zoeken naar GD (het parsen van imgs)

GD 2.0.32 has been released. GD 2.0.29 added animated GIF writing support
Wist helemaal niet dat je ani-gifs kon maken joh. :blush:
Eens kijken of we daar iets leuks mee kunnen gaan doen :p :anglenot:
 
Laatst bewerkt:
nano zei:
Gratis word moeilijk denk ik, als je echt zoiets wil waarom huur je dat niet gewoon een host, die dingen kosten helemaal niet zo duur meer tegenwoordig.
Ik heb er ook 1 en wil er echt nooit meer vanaf. Me eigen email mysql en noem maar op. Voor die meier per jaar ga ik niet tobben met slecht berijkbare gratis host die alleen maar adds op je site enz zetten.

Lol, net effe zitten zoeken naar GD (het parsen van imgs)


Wist helemaal niet dat je ani-gifs kon maken joh. :blush:
Eens kijken of we daar iets leuks mee kunnen gaan doen :p :anglenot:
Ik heb alleens een betaalde hosting gehad, maar het laatste jaar deed ik er niks meer mee dus toen had ik het opgezegd. Verder heb ik al iets gedaan met mijn geniale brein het zonder gif parse te doen :agree:

Ik heb namelijk een mapje gemaakt die ik bestandje.gif noemde, daar zette ik index.php in met al die GD informatie, en het werkte :biggrin: natuurlijk is de htaccess techniek op gewoon in gif zelf te parsen altijd nog beter maar het werkt dat is het belangrijkste.

Ik vind GD trouwens een van de leukste onderdelen in php :)

Apollo
 
Laatst bewerkt:
Ah oke... ik zou je zo snel niet een gratis host kunnen geven die dat allemaal ondersteund :unsure:
Wat zijn je doeleinden voor de host als ik vragen mag, je kan namelijk natuurlijk ook gewoon op je localhost Apache Mysql en PHP installeren.

Ow joh, wist niet dat dat ook ging joh, een mappie renamen.. ik gebruik zelf meestal gewoon de .htaccess methode :blush:

GD is idd een heel leuk onderdeel van php, erg krachtig :D
 
nano zei:
Ah oke... ik zou je zo snel niet een gratis host kunnen geven die dat allemaal ondersteund :unsure:
Wat zijn je doeleinden voor de host als ik vragen mag, je kan namelijk natuurlijk ook gewoon op je localhost Apache Mysql en PHP installeren.

Ow joh, wist niet dat dat ook ging joh, een mappie renamen.. ik gebruik zelf meestal gewoon de .htaccess methode :blush:

GD is idd een heel leuk onderdeel van php, erg krachtig :D
Mijn voorkeur gaat igg ook naar htaccess, maar als dat niet werkt tjah dan houdt dat op. Eerst dacht ik dat er geen free php hostings waren, maar kijk maar eens op http://www.0php.com/free_PHP_hosting.php ik heb er een aantal uitgeprobeerd de meeste werken nog ook :biggrin: alleen dmv htaccess php in gif laten parsen was kennelijk iets teveel gevraagd voor deze free hostings.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan