• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Blue screen of death met stopfout 0x00000024

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans4

Bekend gezicht
Lid geworden
9 sep 2005
Berichten
163
Waarderingsscore
0
Hieronder staat het probleem met mijn pc. Het is een lang verhaal, maar het lijkt me het beste om e.e.a. zo duidelijk mogelijk te beschrijven.

Mijn pc heeft al een tijd lang af en toe last van stopfouten met blauw scherm en ik vond windows xp ook wat traag worden. Daarom heb ik begin januari xp helemaal opnieuw geinstalleerd. Tijdens de installatie van enkele software programmas ging het weer mis en verscheen diverse malen een blauw scherm met de volgende melding:
STOP 0x00000024 (0x001902FE, 0xF897863C, 0xF8978338, 0xF83C87B6) NTFS.sys address F83C87B6 base at F83C8000, Datestamp 41107 eea.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm ziet, dan moet u de computer opnieuw opstarten. Indien de fout nogmaals ontstaat, kunt u het beste het volgende uitvoeren.

Installatie van alle antivirussoftware en hulpprogrammas voor schijfdefragmentatie en het maken van back-ups ongedaan maken of schakel hulpprogrammas uit. Controleer configuratie van vaste schijf en controleer of er bijgewerkte stuurprogrammas zijn. Voer CHKDSK/F uit om te controleren of de vaste schijf beschadigd is en start de pc opnieuw op.

Na de herinstallatie van xp (met SP2) heb ik de virusscanner (AntiViruskit 2005) weer geinstalleerd, internet en vervolgens windowsupdate aangevinkt. Systeem zoekt/haalt active x bestand op. Vervolgens wil ik dan Windows update installer installeren en dan springt scherm op blauw met bovenstaande tekst. Een tweede poging gaf het zelfde resultaat.
CHKDSK gaf aan niets gevonden te hebben.
Ook tijdens het installeren (dus niet bij het downloaden) van windows media player 10 ging het mis en verscheen dat blauwe scherm met 0x24 etc. Paar keer geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat. Vervolgens heb ik de virusscanner eens uitgeschakeld en toen geprobeerd om wmp 10 te installeren en toen ging het wel goed.
Bij de verdere installatie van software nog enkele keren een blauw scherm gehad. Heb bij nieuwe installatie van de programmas die fouten veroorzaakten de virusscanner uitgeschakeld en toen ging het wel goed. Heb dus het idee dat de virusscanner er in min of meerdere mate mee te maken heeft (in de info van Microsoft over genoemde fout staat oa dat dit kan worden veroorzaakt door bepaalde typen antivirussoftware). Heb de AntiViruskit 2005 sinds september en sinds die tijd heeft mijn pc af en toe last van die fouten en bij het installeren van software, na de herinstallatie van xp, in flinke mate dus. Ook nog een keer zon fout gehad, toen ik de usb kabel van het beeldscherm in een 1.1 usb poort van de pc stak.

Heb van iemand de tip gekregen om Verifier.exe te draaien. Na het draaien verscheen een blauw scherm met de volgende melding: 10 System verification error in stream.sys (wdm driver error 22 e) (Stream sys+705a at F85B605A). Via google begrijp ik dat het iets met een driver te maken heeft, maar niet hoe ik dit op kan lossen.

Op een avond (27-1) heb ik het programma Clean Up gedraaid en toen het programma bezig was kreeg de pc weer een blauw scherm met de melding dat windows werd afgesloten om schade te voorkomen en kwam ook weer die 0x00000024 melding. Na opnieuw opstarten was de kleur op de Startbalk plotseling grijs en bleek dat de instelling Windows Xp stijl (Eigenschappen Beeldscherm Vormgeving Venster en Knoppen) helemaal verdwenen was en ook een keer af-en aanloggen hielp niet. Terug naar een vorig punt met Systeemherstel en CHKDSK hielpen ook niet. Via een tip dit echter weer kunnen herstellen.

Enkele dagen later wilde ik Studio9 afsluiten en toen kreeg de pc weer een blauw scherm met de melding : appparaatstuurprogramma gevonden dat geprobeerd heeft het systeem te beschadigen. Het beschadigde stuurprogramma in de kernelstack moet worden vervangen door een werkende versie. Als dit de 1e keer is, dan pc opnieuw opstarten etc.
Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie vraag leverancier of er nieuw windows updates zijn die u nodig hebt.
Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software uit te schakelen of te verwijderen. Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkoppelingen uit.
Stop 0x000000c4 (0x00000081, 0x816D8CEO, 0x0000008A, 0x000000).

Daarna heb ik de virusscanner gedeinstalleerd en later ook nog een verwijdertool laten draaien. Daarna ook nog ZoneAlarm uitgeschakeld. Af- en aangelogd en vervolgens Studio9 opgestart en even later weer afgesloten. Weer blauw scherm, nu met de melding:
IO System verification error in ASAPiW2K.sys (WDM driver error 224) (Asapiw2k.sys+4000 at F8793000).

30-1 Studio9 gedeinstalleerd en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd. Opstarten, wat filmpjes ophalen etc. vervolgens weer afsluiten: blauw scherm met foutmelding: IO System verification error in ASAPiW2K.sys (WDM driver error 224) (Asapiw2k.sys+4000 at F8793000)

Verifier.exe draaien met instellingen: bestaande instellingen weergeven + stuurprogrammas in een lijst selecteren. Af- en aanloggen: Windows balkje begint te lopen en dan blauw scherm met: 10 System verification error in stream.sys (wdm driver error 22 e) (Stream sys+705a at F85B605A.
Nogmaals Verifier.exe (na opstarten in modus laatst bekende juiste configuratie; bij gewoon opstarten weer blauw scherm) met instelling: standaard instelling opgeven automatisch alle stuurprogrammas die op pc zijn geinstalleerd. Weer blauw scherm met 10 System verification error in stream.sys (wdm driver error 22 e) (Stream sys+705a at F85B605A.

30-1 Virusscanner weer geinstalleerd. Weer Studio9 opgestart, filmpje opgehaald etc. en vervolgens weer afgesloten: blauw scherm met de volgende tekst:
appparaatstuurprogramma gevonden dat geprobeerd heeft het systeem te beschadigen. Het beschadigde stuurprogramma in de kernelstack moet worden vervangen door een werkende versie. Als dit de 1e keer is, dan pc opnieuw opstarten etc.
Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie vraag leverancier of er nieuw windows updates zijn die u nodig hebt.
Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software uit te schakelen of te verwijderen. Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkoppelingen uit.
Stop 0x000000c4 (0x00000081, 0x816D8CEO, 0x0000008A, 0x000000).


Uiteindelijk heb ik de pc naar de computerzaak gebracht en daar kwam men er na lang zoeken achter dat het aan het moederbord moest liggen, waarna men deze heeft vervangen.



Na 2 dagen bij openen mail in O.E. van Cyberlink, kwam een melding: om deze mail goed te kunnen lezen moet er een chinees taalpakket geinstalleerd worden. Keuze uit ja of nee. Klikte op nee, waarna melding verscheen van: installeren in C:\Windows\......... Drukte op annuleren, waarna systeem eruit vloog (er verscheen geen foutmelding, maar dat komt waarschijnlijk omdat de optie de computer automatisch opnieuw opstarten bij Opstart- en herstel instellingen is aangevinkt. Het icoontje van het programma excel stond na het opstarten op een andere plaats op het buroblad, dan waar het daarvoor had gestaan.



09-03-06
Nieuwe hub aangesloten, terwijl pc uit was. Opstarten (geen enkel probleem), gaf aan nieuwe hardware gevonden, en verder alles ok. usb stick erin, melding dat usb stick gevonden was en even daarna floepte systeem eruit (was via wmp muziek aan het afspelen en mailbox was geopend) en begon opnieuw met opstarten. Dat ging allemaal goed, terwijl usb stick erin zat. Daarna gewoon te gebruiken, geen probleem (muziek opgeslagen). Usb er nog een keer uitgehaald en in andere poort gestopt: weer melding usb device gevonden oid, verder geen probleem.

11-03-06

Op 11-03-06 het programma Cleanup gestart. Nadat deze gereed was klapte het systeem eruit en begon xp opnieuw op te starten. en paar dagen eerder heb ik een usb-hub aangesloten en toen ik na het opstarten een usb-stick erin plaatste vloog het systeem er ook uit en begon weer opnieuw op te starten. Zowel toen als nu komen er geen foutmeldingen. Na het opstarten wilde ik Studio9 opstarten, maar kreeg een heel klein schermpje (4x5 cm oid) en dat was niet groter te krijgen.
Ben met systeemherstel terug gegaan na het punt dat ik gemaakt had voordat ik met Cleanup begon. Na het opnieuw starten weer Cleanup gestart en halverwege knalde het systeem er weer uit. Begon weer op te starten en toen was de blauwe balk onder bij het buroblad verdwenen. De instelling Windows XP onder Eigenschappen Vormgeving Vensters en Knoppen was verdwenen, staat alleen nog Windows Klassiek. Dit is ook al keer gebeurd, voordat het moederbord is vervangen. Toen kreeg ik van iemand de tip om de volgende link te proberen (http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/Resources.zip - pak de .zip map uit door rechtermuisklik --> uitpakken in resources/ te klikken
- dubbelklik de map "Resources"
- open daarin de map "Themes"
- open de map "Luna"
- kopieer "Luna.msstyles
- plak dit nu in de map C:\WINDOWS\Resources\Themes\Luna <---- in de map 'Luna' (daar raak je door "deze computer" te dubbelklikken , dan C te dubbelklikken, dan de WINDOWS map te openen, dan de Resources map, vervolgens de Themes-map en daarna de map Luna)

De vorige keer kreeg ik daarmee de Windows XP instelling weer terug en stond onder Vensters en Knoppen weer Windows klassiek en Wndows XP. Dit keer knalde tijdens het plakken het systeem er wederom uit (paar keer geprobeerd) en kreeg ik die instelling niet meer terug. Dus lag het de vorige keer wel aan het moederbord????


12-03-06
Geprobeerd om op te starten in de veilige modus en dat lukte niet: kreeg wel het scherm opstarten in veilige modus, maar als dan die optie werd aangeklikt dan kreeg ik een zwart scherm met een knipperende cursor. Op Enter drukken etc. haalde niets uit. Na weer gewoon opgestart te hebben, heb ik Cleanup nog een keer gedraaid. Dat ging helemaal goed en systeem floepte er niet uit.
Vervolgens geprobeerd die blauwe balk weer te krijgen, door deel van die link (zie onder 11-03-06) te kopieeren en te plakken. Dat ging weer niet goed, waarn het systeem met o.a. de volgende melding kwam (vinkje weggehaald bij systeemfouten: De computer automatisch opnieuw starten): STOP 0x00000024 (0x001902FE, 0xF897863C, 0xF8978338, 0xF83C87B6) NTFS.sys address F83C87B6 base at F83C8000, Datestamp 41107 eea.
Bezig met status van de fysieke geheugendump. De fysieke geheugendump is voltooid. Contact met systeembeheerder of Technische ondersteuning.
Vervolgens op de link onder Resources Themes Luna dubbelgeklikt en toen werd de balk onderaan het buroblad weer blauw. Maar bij Eigenschappen -Vormgeving Vensters en Knoppen staat de tekst: Windows XP style echter nog steeds niet. Dat heb ik vanmiddag nagekeken en nu (s avonds) staat het er wel weer in!
Verder werkt CHKDSK niet. Als ik beide vakjes heb aangevinkt, aflog en weer aanlog dan komt bij de start de volgende melding: Het bestandsysteem op :C wordt gecontroleerd. Bestandsysteem is NTFS. Kan volume niet ten behoeve van directe toegang openen. Schijfcontrole is voltooid. Dit wordt vervolgens na elke opstart getoond.
Vervolgens via Start Uitvoeren Msconfig Boot.ini een vinkje bij safeboot gezet. Vervolgens afloggen en opstarten. Nu begon eerst CHKDSK te lopen en vervolgens kwam xp in veilige modus. Daarna vinkje weer weggehaald bij safeboot. Afloggen en weer opstarten: op F8 gedrukt om in veilige modus te komen, hetgeen lukte. Daarna via C-schijf Eigenschappen Extra opnieuw CHKDSK aangevinkt (met reparatie). Afloggen en opstarten en toen kwam weer de melding: Het bestandsysteem op :C wordt gecontroleerd. Bestandsysteem is NTFS. Kan volume niet ten behoeve van directe toegang openen. Schijfcontrole is voltooid.

Heeft iemand een idee wat het probleem nu werkelijk zou kunnen zijn, want het lijkt me dat het dus niet (alleen) aan het moederbord ligt.

Groet,
Hans
 
Ik zou de volgende zaken eens controleren:
* moederbord eens grondig onder de loep nemen en dan met name kijken naar de condensatoren, (dit zijn kleine rechtopstaande staafjes op het moederbord, lijkend op pennlite batterijen) even goed naar die dingen kijken en dan met name of ze bol staan van boven, of een bruine of witte substantie afscheiden.

* controleer alle fans op stof zowel voeding als cpu en verwijder voorzichtig alle aangekoekte eventueel aanweizge stof zooi.

* haal op de website van de fabrikant van de harde schijf een diagnose tool en laat deze eens draaien

* controleer je intern geheugen dmv deze test cd:
http://www.softcity.nl/showthread.php?t=10149&highlight=geheugen+controleren
 
Bedankt voor je reaktie. Aan het moederbord is niets onregelmatigs te zien en dat kan ook haast niet, want die is er 3 weken geleden nieuw ingezet.
Overmatig stof op de fans, cpu en processor heb ik ook niet kunnen constateren. Verder heb ik de Powermax test van Maxtor laten lopen en die gaf aan geen errors gevonden te hebben. Ook de memtest86 en windows memory diagnostic test heb ik gedraaid. Ook hier kwamen geen errors/foutmeldingen.
Ik zag in de link die jij gegeven hebt, dat daar nog meer testprogramma's in staan. Die zal ik vanavond eens draaien en dan zal ik de resultaten hier vermelden.
 
Wat ik ook al eens heb gezien bij een nieuw geplaatst moederbord was dat er een busje aan de onderkant van het moederbord verkeerd geplaatst was waardoor het moederbord een beepalde kortsluiting maakte aan de onderzijde?

Kijk anders ook eens in start-uitvoeren-eventvwr intoetsen of daar meldingen staan waar je mss verder mee kan.

en onder start-uitvoeren-msinfo32 intoetsen of daar bij geforceerde hardware / probleemapparatuur iets staat?

Ook start-uitvoeren- drwatson.exe kan je eens proberen of deze iets aangeeft?
 
Diverse geheugentesten geven geen foutmeldingen.

Bij start-uitvoeren-eventvwr staat o.a. enkele keren onder logboeken - systeem: rood rondje met kruis - fout - 14-03-06 - 18.32 - incdrm - geen - 7 - n.v.t - HFFE2CBC1C86D4. Deze fout komt aantal keren voor. Ook de fout:rood rondje met kruis - fout - 12-03-06 - 20.56 - DCOM - geen - 10005 - system - HFFE2CBC1C86D4 komt enkele keren voor. Verder nog rood rondje met kruis - fout - 12-03-06 - 20.10 - Service Control Manager - geen - 7001 - n.v.t. - HFFE etc.

Onder start-uitvoeren-msinfo32 vind ik onder geavanceerde systeeminformatie - foutenlogboek weergeven het volgende:
Foutenlogboek
Datum - Tijd
Bron
Beschrijving

vrijdag 10 februari 2006
sr
Tijdens de verwerking van het bestand stream.sys.new op het volume HarddiskVolume1 is de fout 0xC0000008 opgetreden in het filter van Systeemherstel. Controle van dit volume is gestopt.

vrijdag 10 februari 2006
Service Control Manager
ScRegSetValueExW-oproep voor Security is niet geslaagd vanwege deze fout: Toegang geweigerd. .

vrijdag 10 februari 2006
Service Control Manager
ScRegSetValueExW-oproep voor Security is niet geslaagd vanwege deze fout: Toegang geweigerd. .

woensdag 1 maart 2006
incdrm
Geen

zondag 12 maart 2006
Service Control Manager
De DHCP Client-service is afhankelijk van de NetBios over Tcpip-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

zondag 12 maart 2006
Service Control Manager
De DNS Client-service is afhankelijk van de Stuurprogramma voor TCP/IP-protocol-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

zondag 12 maart 2006
Service Control Manager
De TCP/IP NetBIOS Helper-service is afhankelijk van de AFD-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

zondag 12 maart 2006
Service Control Manager
De IPSEC-services-service is afhankelijk van de IPSEC-stuurprogramma-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

zondag 12 maart 2006
Service Control Manager
De TrueVector Internet Monitor-service is afhankelijk van de vsdatant-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

zondag 12 maart 2006
Service Control Manager
De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: AFD Fips intelppm IPSec MRxSmb NetBIOS NetBT PCLEPC I RasAcd Rdbss Tcpip vsdat ant

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de StiSvc-service met de argumenten '' om de server {A1F4E726-8CF1-11D1-BF92-006 0081ED811} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C 04FB926AF} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg foutmelding '%1084' bij het starten van de netman-service met de argumenten '' om de server {BA126AE5-2166-11D1-B1D0-008 05FC1270E} te starten

zondag 12 maart 2006
DCOM
DCOM kreeg



Start-uitvoeren- drwatson.exe geeft aan: geen fouten gevonden.

Kun je hier misschien iets mee??
 
Ik heb dus exact hetzelfde probleem en vind geen oplossing. Alle testen die ik reeds gedaan hebben geven geen fouten weer.
Heb jij hiervoor al een oplossing gevonden?
 
Ik heb nog geen oplossing gevonden. Dit gebeurt dus ook niet elke dag, maar heb het bijvoorbeeld gehad als ik het schoonmaaak programma Cleanup gebruik, maar soms gaat het ook wel weer goed. Ik heb eigenlijk het idee dat dit is begonnen, nadat ik de virusscanner AntiViruskit2005 ben gaan gebruiken. Maar of dat ook echt zo is, weet ik niet. Toen ik dit probleem keer kreeg bij het installeren van Media Player 10 heb ik vervolgens de scanner uitgeschakeld en toen nog een keer WMP10 geinstalleerd en toen ging het wel goed. Dat kan natuurlijk toeval zijn, maar toch ..... Computerzaak heeft de pc gecheckt en volgens hun lag het aan het moederbord, dat men dus vervolgens vervangen heeft. Maar ook daarna deed het probleem zich nog wel weer eens voor. Wanneer krijg jij dit soort storingen dan??
 
Ik krijg deze problemen vooral wanneer er zwaardere toepassingen aan het draaien zijn. Zoals bij het scannen met mcafee of bij het gamen.
Ik heb reeds alle hardware getest en alles werkt perfect. Daarom ben ik er ook meer en meer van overtuigd dat dit door mcafee komt en niet door mijn ram of harde schijf zoals ik eerst dacht.
 
brrrrr , ik krijg er kriebels van ; ik heb ook een rai system en heb zopas
avg aangekocht antivirusprogramma met antispyware en geinstalleerd
en nu s het dus bingo mijn pc wil niet meer opstarten zelfs niet in veilige modus, dus ik vermoed dat weer een keer mijn pc kan formateren en opnieuw beginnen . Niet tegenstaande de info die ik hier lees en de melding dat dit een hardware fout zou zijn heb ik het gedacht dat het antivirus programma er voor veel tussen zit . dus ik ga hem nood gedwongen terug herinstalleren en laten draaien zonder updates of wat dan ook om te zien of er iets uit de bus komt .
trouwens bij het begin erkent de pc op normale wijze de harde schijven in raid daarom dat ik vermoed dat het iets te maken heeft met het antivirusprog met antispyware en mogelijk de raid combo
 
Hoi Bodyworker,

Ik heb uiteindelijk Windows opnieuw geinstalleerd. AVK2006 er niet meer opgezet en ben overgestapt op NOD32. En raad eens......... geen enkele blue screen of death meer gehad. Wat het nu precies is geweest, zal ik wel nooit meer kunnen achterhalen, maar ben allang blij dat het probleem opgelost is.

Hans
 
Mooi dat het voor ou is opgelost en dan ook nog met de juiste virusscanner Hans....Top!
 
ik heb wel eens gehoord dat het door windows zelf wordt veroorzaakt.
Kan dit?
 
ze ontstaan doordat een hardwarematig of softwarematig programma / driver gaat conflciteren met windows, of bestanden heeft overschreven van windows of heeft verwijderd. Windows op zich is niets mis mee, maar door alle software die wij erop installeren wordt windows vervuild en geven we windows vervolgens de schuld.
 
Hoe beschadigde driver identificeren ?
 
Heb maar enkele min. tussen elke STOP, graag e-mail kontakt met pro dank
 
Ik heb nu ook al langere tijd problemen met W2k. Goede betrouwbare hardware en goede software en toch gaat het fout.
Ga eens naar ww.ecomstation.com en ondek dat er niet alleen Microsoft is ! Met wat geduld en kennis gaat het bijna hetzelfde als onder Microsoft. Neem bijvoorbeeld OpenOffice dat b.v. Word, Excel, Powerpoint etc. bestanden aankan. Sterkte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan