• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Reg Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wouter

Gast
Ik heb met regclean m'n register wat opgekuist, nu heb ik wel domweg enkele extensies verwijderd waaronder exe. Ik weet het, het is oerdom, maar m'n pc weet dus niet meer hoe een exe te openen, dus system recovery en die toestanden werken simpelweg niet meer.

Ik heb dringend een oplossing nodig, en HD formatteren is daar GEEN van. Dus als'k ik op een exe file klik zegt hij hetzelfde als hij tegen elk ander bestandtype dat hij niet kent zou zeggen "select a program to open this file with"

Diegene die mij kan helpen verdient mijn levenslange respect....
 
Hey Wouter, laat ik beginnen te zeggen dat een EXE file niet afhankelijk is van een ander programma. Als voorbeeld? Een MP3 is een bestand die niet uit zich zelf kan opstarten en dus Winamp of de mediaplayer nodig heeft. Een EXE files is een Executable file dus zelf opstartend. Want als je software lees Windhoos geen ene EXE file meer kan openen dan kun je zelf Windhoos niet eens meer opstarten. Wat is nu denk ik het geval? Dat je sommige sleutels in je register verwijderd hebt die toe gewezen zijn aan dat betreffende EXE file. Dus sommige programma's zul je waarschijnlijk niet meer kunnen gebruiken en dus op nieuw moeten installeren. Zal nog ff een tip geven REGcleaner is een redelijk slecht proggie omdat die meer dingen weg haalt dan eigenlijk mag. Gebruik Norton Cleansweap die is beter & betrouwbaarder.

Unknown
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan