• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rainaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rainaldo

Pro member
Lid geworden
1 jul 2004
Berichten
11.284
Waarderingsscore
218
Hallo allemaal, :)

Ik ben Rainaldo
Ik ben 25 jaar
Thuiswonend, vrijgezel ( en op zoek ;) )
Ik woon in Nieuwpoort, dit ligt in Zuid-Holland. ( voor de Belgen op dit forum : In Belgi heb je ook een Nieuwpoort. Er zijn ieder jaar een aantal uitwisselings-activiteiten )

Ik werk bij een autobedrijf als verkoopadministrateur/verkoop binnendienst. Zit dus een groot deel van de dag achter de PC.

Ik heb op dit forum al enkele aardige tips voor mijzelf gezien. Wellicht kan ik in de toekomst ook nog mijn steentje bijdragen.


MVG Rainaldo :)
 
Hoi Rainoldo,

En welkom hier op het forum. :)

frankw
 
Alvast bedankt voor alle gekregen hulp!! :D


Meestal hoor en zie ik mijn naam als Ronaldo, da's makkelijk onthouden door al die voetballers. P.S. Ik kan helemaal niet voetballen :lol:

Maar Rainoldo, da's weer iets nieuws. ;)


Met vriendelijke groet, Rainaldo
 
Hoi Rainaldo,

Welkom op het forum :D !!!
idd, aan de Belgische kust hbn we ook een Nieuwpoort :lol:
Zit nu in het buitenland, maar veel volk zal er zo te horen aan de weerberichten niet zijn ;) war voor uitwisselingsact. zijn dat? :)
Nog veel lees- en postplezier hier :) fijn dat je je steentje wil bijdragen :D

grtn :)
*Kingpin*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan