• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan geen map ect. bekijken

  • Onderwerp starter Cakemistake
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cakemistake

Gast
Hey, een kennis van mij heeft een probleem. Hij krijgt het volgende. Als hij een map wil openen met plaatjes krijgt hij het volgende:

Dit staat er in het blauw:

__________________________________
Explorer x
__________________________________
X Sluiten

Details



Ok, drukt hij op details krijgt hij het volgende te zien:


Mircrosoft Scan Disk
_________________

Er is een probleem gevonden.

Scandisk heeft in station C 4.096 bytes aan gegevens gevonden die misschien een verloren bestand of map vormen, maar die waarschijnlijk alleen maar ruimte in beslag nemen.

Kies opslaan voor bekijken, de gegevens worden in hoofdmap opgeslagen onder File 0000 chk, je bruikt vervolgens de dracht type om de inhoud van bestand bekijken.
Opslaan - Wissen - niet reppareren - meer info.

-------------

Als hij het weggklikt dan sluit de map die hij geopent heeft ook af en kan hij dus geen map meer bekijken..

Weet iemand wat hij hier aan kan doen?

(Hij heeft Windows 98 btw..)

Alvast bedankt =D
 
Laat hem eens een schijfcontrole uitvoeren _uitgebreide schijfcontrole.

rechtermuisklik op je harde schijf klikken-eigenschappen-schijfcontrole.
 
En harde schijf is station C ?
 
je kan in principe alle harde schijven / partities die op de pc staan even een schijfcontrole laten lopen.
 
Hmm, als ik erop klik en dan eigenschappen zie ik geen schrijfcontrolen. Of heeft alleen windows 98 dat?
 
kan zijn dat het onder een tabblad staat onder eigenschappen.

ander staat het wel onder start-programma's-buro accesoires-......-schijfconrole
 
kies voor repareren en vervolgens wissen (je hebt echt niets aan de opgeslagen data)
bij het wegklikken blijft deze boodschap terug komen
elke keer dat je opstart.
waarshijnlijk wordt is de fout veroorzaakt door een vastlopper of onjuist afsluiten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan