• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Post je desktop

N

nano

Gast
Hoi mede members van het forum..

Ik was wel benieud hoe bij jullie thuis je deskop eruit ziet. Dus maak een screen en laat um zien.

Dit is die van mij op het moment

doodlopend linkje/afb. verwijderd

Klik Hier voor de full size version.
 
Laatst bewerkt:
Nu eentje van onze kat, die uit de wasmachine kwam gesprongen :lol: :lol:

buroblad.jpg
 
Hmmmz, mooie Desktop NaNo!! :blink:
Welke progjes zijn dat daar links (gecensureerde :D favorieten) en rechts (system status) onderin....
En vreet het geen geheugen om je 'Snel-starten balk' zo groot te maken?!
Zodra ik thuis ben zal ik em ook eens plaatsen...

Greetz :D
 
Je snel startmenu maakt niet zoveel uit, dat zijn slechts snelkopplingen naar programma';s, als er veel icoontjes staan naast je klok, dus je opstartitems dat maakt wel veel verschil uit met je snelheid bij opstarten.
 
Hmmmz, op die manier. Het zijn dus veredelde Snelkoppelingen. Ik dacht dat die de opstarttijd wel zouden beinvloeden.
Dat je niet te veel open toepassingen moet draaien (iconen naast de klok) was mij wel bekend :p

@ NaNo. Kan je een linkje geven voor de programma's die ik vroeg. Vooral het programma Links lijkt mij handig. (Als het niet helemaal kosher is: PM :D )

Greetz Teq
 
Hoi Teq.

Dat menutje links heb ik zelf gemaakt, en heb ik met behulp van Active desktop op mijn BuroBlad gezet.
De input filelds zijn search boxes.
De 1e zoekt op google, de op IMDB, en de 3e op PHP.net.
De links zijn mijn favorieten. Sommige heb ik bewust geblurd omdat het niet echt legale sites zijn ;)
Ik heb um effe voor je ingepakt en je kan um hier downloaden.

Het proggie rechts onderin houd mijn netwerk verkeer in de gaten, deze is niet gratis.
Je kan een 30 dagen demo downloaden op http://www.dumeter.com

enjoy :p

@frank hoe oud is jullie kat, nog niet zo oud zeker ?
 
Aloha,

Zelf gemaakt, nice :D
Dat bestandje kan ik (hier op mn werk in ieder geval) helemaal niets mee....
Dat is een .gif afbeelding?
Die moet ik dan als het ware op mijn desktop zetten met Active Desktop (Programma?!)
:p Je ziet: ik weet er alles vanaf :p Niet dus.....
Uitleg?

Greetz Teq
 
ik heb de rar net effe geupdate omdat ik al wel dacht dat enige uitleg op zijn plaats zou zijn ;)

Er zit nu ook een #info.txt bestandje in de .rar file lees die maar even door.

Succes
 
Niet schrikken!!, maar hier is de mijne:
LOL, ik moest eerst 2x kijken wat het nou eigenlijk was..
Een voorverpakte kikker, 5 min in de koekepan en klaar voor consumptie :p

PS: Het klopt dat als je plaatjes als gif opslaat ze van mindere kwaliteid worden.
Zeker met dit soort plaatjes is het voor de kwaliteit beter om ze op te slaan als .jpg (worden ze wel iets groter (qua file size)
 
dag NaNo

:lol: die laatste was inderdaad twee keer kijken :lol: :lol:
hoe plaats je bureaublad op dit forum

grtz,

;)
 
Hallo daar,

@ NaNo. :D Mooi programmatje, en ik heb het werkend nu. Alleen de resolutie van mn desktop gaat met een grote sprong achteruit als ik het aanschakel. Ook komt er een kader omheen wanneer ik eroverheen hoover <_< Is dat te verhelpen?!
Ook wordt het programma 'achter' je desktop-icons gestart, maar zodra ik het ga resizen, dan komt het 'op hetzelfde niveau' te liggen als mij snelkoppelingen. Op die manier raakte heel mn bureaulad gisteren een paar keer helemaal f*cked :D

Verder had ik geen tijd om mijn desktop te posten omdat ik dringend naar de bios moest. Vanmiddag danmaar :p

Greetz Teq
 
1) Neem een ScreenShot [Print Screen Toets]
2) Open Paint [Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Paint]
3) Plak de ScreenShot [Bewerken -> Plakken]
4) Bestand opslaan als .jpg of .jpeg [Bestand -> Opslaan als.... -> ScreenShot.jpg
5) Surf naar ImageShack
6) Blader naar je bestand toe [ScreenShot.jpg dus]
7) Druk op Host it!!
8) Plak de lijn die begint met [/i] op dit forum....[/b]

[SIZE=4][u][i][b]KLAAR[/b][/i][/u][/SIZE] <_<
 
@ NaNo. Bijzonder makkelijk programma wat je, waarschijnlijk zelf gemaakt heb en, mij gestuurd heb.
Is er in te stellen dat ik het 'Balkje bovenin' niet meer te zien krijg wanneer ik eroverheen hoover.....?
Dat zou helemaal perfect zijn!

Picture356.jpg


Ik heb nog geen Background. Dat komt omdat ik nog aant stoeien ben met dat spul van NaNo :lol:
Ik gebruik vrijwel altijd backgrounds van DigitalBlasphemy.com (Vette site!!)
Notice the Start-button :p
Zoals je kan zien ben ik fan van de Shell32 incons in Windows. Maakt mijn destkop lekker simpel....

Greetz Teq
 
Lees even heel het topic :D
Dat is iets van NaNo Productions.com :lol:
 
Nice gedaan Teq

Handy shit he :p je favs altijd binnen handbereik :lol:
Helaas is dat balkje (naar mijn weten iig) niet weg te krijgen.

edit:
je start knop tiquila ?? hoe heb ie dat nou weer voor elkaar gekregen :unsure:
 
Met een programma'tje :D
Stuur maar ff een PB als je het wil hebben.
Je moet dan ff de shell van je explorer.exe aanpassen en voila: tis gebeurd.

:lol:

Wel cool he :rolleyes:
 
Hoi allemaal, :)

Ik heb het voor elkaar. Geweldig makkelijk dit. :D

activedesktopknip2.jpg


Bedankt voor dit super progje ;)

MVG Rainaldo


Hoi Zodiac, met goed lezen moet het jou zeker ook lukken!! ;)
 
haha geweldig :lol:... ik had eigenlijk mijn naam er in moeten grafferen ofzo :p

@zodiac

de code gaat zo in zijn werk (probeer geen bb_code te gebruiken)

&radic; de hyperlink

dus bv :
&radic; klik voor downloads hier



Het enigste wat je hoeft te doen is de blauwe gedeeltes naar jou smaak bij te werken.

Succes
 
Ydieresis.jpg


Mijn desktop.


Haat het standaard windows theme dus vandaar maar ff andere gedownload en erin gedrukt met style xp.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan