• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Barry

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Barry

Gast
Hallo mensen,

Ik ben Barry, 24 jaar....

In het dagelijks leven ben ik sinds 2,5 jaar werkzaam als applicatiebeheerder bij een telecombedrijf.

Ben sinds kort weer vrijgezel en thuiswonend :(
Maarrrr kan hierdoor wel meer tijd besteden aan me hobby: alles met computers!!! :)

Ik heb (nog) geen ICT opleiding afgerond maar ben druk bezig daar verandering in te brengen!
Ben een van de weinige mensen die eerst zijn droombaan krijgt en er daarna voor gaat leren.. :)

Door gewoon maar dagelijks de nodige topics te lezen hoop ik op deze manier ook weer wat op te steken!!

Zal natuurlijk ook proberen enkele problemen op te lossen :)
 
Hoi Barry,

Welkom hier bij de andere pc verslaafden :lol:

frankw
 
hahaha :lol: treffender dan frank kan ik het niet verwoorden ;)

Eveneens zeer welkom hier op het forum en nog veel lees- en postplezier! :D

ps: zit er niet mee in ;), 25, vrijgezel en nog thuiswonend :( ... it can be worse ;) ;) maar je hebt gelijk, heeft zn voordelen zoals idd lekker veel tijd om vanalles over de computer op te steken :)
 
Idd! als je het computer 'virus' eenmaal te pakken hebt kan er aardig wat tijd in gaan zitten!

Tijdverdrijf die sommige mensen niet waarderen >>> wat leidt tot een conflict >>>
welke moet worden opgelost >>> en waardoor ik weer dikke vrienden met me pc ben :) :)

Just kidding!!!!!!!!!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan