• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 98 netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

toon.janssen

Bekend gezicht
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
168
Waarderingsscore
0
Hi,
Ik heb sinds kort netwerk via kabel(@home) op mijn windows98.
Er zijn een hoop problemen en krijg slechts zelden verbinding.
Nu is mijn vraag hoe kan ik bij windows98 zien of er verbinding is met netwerk(provider), in XP heb je zo een mooie melding dat er verbinding is met LAN maar in 98 vind ik niks. Heeft iemand een oplossing/tip?
 
Bedoel je met "netwerk" een intern netwerk tussen meerdere pcs of bedoel je je internetverbinding?

Hoe zit je netwerk/internetverbinding in elkaar? @Home-modem --> en dan? :)
 
Rainaldo zei:
Bedoel je met "netwerk" een intern netwerk tussen meerdere pcs of bedoel je je internetverbinding?

Hoe zit je netwerk/internetverbinding in elkaar? @Home-modem --> en dan? :)

netwerk: bedoel internetverbinding (via kabel)
Hoe zit verbinding in elkaar: @homemodem in woonkamer en dan via utp kabel naar pc (rechtstreeks dus zonder router etc)
 
Okee, pc direct op de modem, korter op elkaar kan niet.

Je hebt de software van @home die je bij de modem kreeg genstalleerd?

Heb zelf helaas geen ervaring met W98, dus of er een mogelijkheid is om de verbinding te zien weet ik niet..

Als je geen verbinding krijgt, krijg je dan de melding "pagina kan niet worden weergegeven" of iets anders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan