• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

opstartscherm windows98 overslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

teunhaperen

Gewaardeerd
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
1.512
Waarderingsscore
47
is het mogelijk om het opstartscherm:

tijdens het opstarten over te slaan.

MVG,
teun
 
het is mij nog niet gelukt om dit in w98 over te slaan zonder mn netwerkmogelijkheden te verliezen,

ik ben wel benieuwd of dit wel mogelijk is.
 
op een computer met win98 bij ons komt dat scherm niet. Daar doet het netwerk het ook. Maar dat scherm is er nooit geweest.
 
ik kan het niet meer testen omdat ik geen pc heb met w98se op het moment,

maar toendertijd was het zo dat als ik mappen ging delen in een thuisnetwerk dat ik ook dit aanmeldscherm kreeg, ervoor niet.

dus ik weet niet of je sinds kort iets gedeelt hebt en dat het daardoor komt?

verder zou het gokken zijn van mij en daar is niemand mee gebaat,
maar ben wel benieuwd naar meer oplossingen evt.
 
ik probeer wel en als het lukt laat ik het horen
 
kan dat niet via

Start --> Uitvoeren --> Control Userpasswords2?
 
Ga naar configuratiescherm-beveiliging-gebruikersprofielen. Zorg ervoor dat in gebruikersprofielen is aangevinkt: Alle gebruikers van deze computer gebruiken dezelfde voorkeuren en bureaublad instellingen. Ga daarna naar configuratiescherm-netwerk-primaire netwerkverbinding (of via rmuis op netwerkverbindingen.
Zet de primaire netwerkverbinding op WINDOWS AANMELDEN of MICROSOFT FAMILIE AANMELDEN.Klik op OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan