• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win 98installatiefout

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het fdisk gedoe al helemaal gedaan, ik heb opnieuw opgestart en dan kom ik terug in de dos prompt en dan kom ik dit tegen :)
setup blijkt ook niet te werken
 
nu krijg ik weer het probleem dat die fuckin disk niet wil gelezen worden (zie eerste posts)

edit
niet relevante info weggedaan
 
Laatst bewerkt:
sjonnie, lytse
ik heb het dus gevonden
ik was een hulpje aan het lezen (als ik de link mag zetten hier is ie: http://users.pandora.be/AMDtje/Images/Dos2.gif) maar na een tijdje dit gevolgd te hebben begon de mijne toch te bokken (bij het window 3 ding)
en toen heb ik ff zitten kijken bij dir en toen stond er setup, ik heb dat ingetypt en plotseling kreeg ik kleur op m'n beeldscherm, ik blij natuurlijk
ik hoop dat nu alles deftig werkt
hou jullie op de hoogte
cu
ps dit is ook interressant aangezien die oude ide kabel ook werkt he sjonnie, wat een dagje prutsen al dan niet kan doen (ben heel wat ervaring rijker nu)
 
idd dus blijkbaar werkt je aangepaste kabel ook,,, goed man ik had het niet verwacht.

maar dit is idd leuk,,,lecker f*cken met oude shit en aan het einde lukt hwet toch na veel vloeken:p heerlijk is dat;)
 
het is idd heerlijk, ff op een ganse dag niet goed weten wat je in dos aan het uitspoken bent (ik blijf dat haten, heb het altijd al gehaat :p) en opeens wilt het wel werken, heerlijk gewoon
ps het is een oude ide kabel waar het gaatje al in open is (m'n eerste ide kabel die ik bij m'n pc gekregen had)
nu is windows 98 aan het installeren en is het braaf bezeg :p anders zal het snel :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: zijn :p:busted:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan