• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Intro

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

job

Gast
:D Ben de laatste weken bezig met een oude Siemens Scenic op te knappen, Het is een Pentium2, 64 RamMb, 400 Mhz. Ik heb een nieuwe cd player ingebouwd, een nieuwe CD re-writer en hem helemaal opgelapt. Maar ik heb een probleem met de Sound-Card, heb er reeds twee geprobeerd, maar ik kom niet van her gebrom af, in de verte hoor ik wel geluid maar hij blijft maar brommen. Is er iemand die me hier bij helpen kan? :huh:

groet,

Wil
 
Hi Job,

De ene newbee heet de andere newbee van harte welkom.

Voor wat betreft jouw probleem, heb je al gekeken naar de powersupply van je PC? Wellicht veroorzaakt dit het vervelend geluid.

Succes ermee! :huh:

K1000
 
Hoi Job,

Welkom op het forum, dit forum is alleen om je voor te stellen e.d. post naders je vraag eens in het forum hardware.

frankw
 
Hallo Job,

Welkom op dit forum!!! :D

groeten,
Frenske
 
Hi Job,

Ben je er al uit? Eigenlijk zou je je probleem niet hier moeten plaatsen, maar op de plek waar die thuis hoort.
Bv. hardware.

Succes ermee

K1000
 
Welkom op het forum, job :D
En veel succes nog met het oplappen van je pc :D, hopelijk vind je hier op het forum hulp en oplossingen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan