• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muziek downloaden ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick15

Member
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
336
Waarderingsscore
0
Goeden avond allemaal

ik had een vraagje over een Muziek programma,Welke kan ik het beste downloaden .want heb nou bearshare maar die geeft een partij troep op mij pc. daar word je nie vrolijk van

kan iemand paar tips geve .Hartelijk dank

Groetjes Patrick
 
Ik gebruik LimeWire..

Nog nooit problemen gehad met dat programma..


p.s
@Admin als dit illegaal is wis dat dan maar ;)
 
hmm jaa heb ik ok al gehad ma vond ik niet veel
 
Je kan het via torrents gaan proberen.. dan kun je ook gelijk heel albums in een keer gaan downloaden..

bijvoorbeeld.. Bitspirit, BitTorrent enz enz
 
limewire heb ik nooit problemen mee. torrent haal je hele albums mee binnen.
alleen is wat omslachtiger.
 
Hoezo het werkt zelfde als limewire enkel heb je dan gewoon een ander programma en je download een file van een paar kb waar je ff op mot klikken?
 
Ik werk alleen nog met torrents, hele albums
 
neorej zei:
Hoezo het werkt zelfde als limewire enkel heb je dan gewoon een ander programma en je download een file van een paar kb waar je ff op mot klikken?

was dit tegen mij bedoeld??

het is omslachtiger omdat je een website moet gaan opzoeken met muziek? bij limewire kan je gewoon intikken en downloaden.

is niet veel moeilijker maar goed.
 
jaa ik weet het al jongens harrtelijk bedankt voor tips :D
 
Je kan je ook verdiepen in de nieuwsgroepen, maar dat is toch weer een stapje lastiger voor iemand die het nog nooit heeft gedaan.
Daar haal je hele pakketten binnen, precies zelfde als torrent alleen sneller
 
Vlak ook Direct Connect (DC) ++ niet uit, alle nummer en complete albums downloaden en geen spyware/virussen...

Tutorial staat hier
 
"koop" gwn bearshare pro :p.

Nog nooit problemen mee gehad.
 
Veteran zei:
Je kan je ook verdiepen in de nieuwsgroepen, maar dat is toch weer een stapje lastiger voor iemand die het nog nooit heeft gedaan.
Daar haal je hele pakketten binnen, precies zelfde als torrent alleen sneller
www.binaries4all.nl

Kom je een heel end.
 
Gertjan zei:
Vlak ook Direct Connect (DC) ++ niet uit, alle nummer en complete albums downloaden en geen spyware/virussen...

Tutorial staat hier

Daar ga ik binnenkort eens naar kijken :)
Is dat alleen muziek, of ook films etc?
 
M vd Steen zei:
Daar ga ik binnenkort eens naar kijken :)
Is dat alleen muziek, of ook films etc?

DC++ biedt alles aan: muziek, films, software, maar ook bijvoorbeeld systeembestanden...

Mooie van dit programma is, dat het met 'hubs' werkt. Deze hubs komen uit verschillende landen (bv VS, Canada, Zweden, Poland, Tjechie, Nederland, Marcocco etc.), waardoor het in principe mogelijk is om echt elk nummer te traceren.
 
Je mot echter een bepaald (vrij fors) minimum geshared hebben staan voordat je 'mee mag doen' of tot bepaalde andere gebruikers toegang krijgt.
Als je maar beperkte opslagcapaciteit op je HD hebt kan dat een probleem zijn.
 
Lytse pier zei:
Je mot echter een bepaald (vrij fors) minimum geshared hebben staan voordat je 'mee mag doen' of tot bepaalde andere gebruikers toegang krijgt. Als je maar beperkte opslagcapaciteit op je HD hebt kan dat een probleem zijn.

Dat is idd zo... Maar er zijn genoeg hubs waarop je, ook met weinig geshared kan komen. Daarom is het ook wel handig om in het begin op het tablad 'min share' te selecteren, van laag naar hoog dus, dan zie je bovenaan de hubs met bijvoorbeeld maar 1 mb dat geshared moet worden om toegang te krijgen...
 
Gertjan zei:

Het is in het Nederlands gewoon Polen hoor ;)

Hoeveel moet je ongeveer sharen om te mogen meedoen met de hogere hubs? Vuistregelgewijs dan? En is het zo, dat enkel deelt wat je in een speciale map hebt staan, of deel je ook gelijk weer wat je download?
 
Je bepaalt zelf welke map(pen) je wil sharen... Bij de begininstellingen (zie tutorial) bepaal je in welke map de 'finished downloads' komen en in welke de 'unfinished'. In theorie kan het voor deze drie zaken, dezelfde map zijn... Het is wat jij wil...

Er is niet echt een vuistregel voor het aantal MB/GB dat je moet sharen. Met 1 GB kom je al een heel eind.

En een 'goede' hub is ook lastig te kiezen, in elke hub zitten 'snelle users' en daar gaat het eigenlijk om.

Als je wil beginnen raad ik je aan een hub te kiezen met veel 'users' (zie tabblad users), dan weet je iig dat je alles kan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan