• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mappen temp en temporary

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja je kan gewoon alles erin verwijderen :)
 
Moet ik niet bang zijn omdat er bij bepaalde dingen in de map "temporary" een datum staat die verlopen bijvoorbeeld in het jaar 2011?
 
Graag had ik geweten hoe je kan weten wat er in de mappen "temp" en "temporary" mag verwijderd worden. Ze zijn beiden bijna 30 MB. Of is het zinloos om te verwijderen?
Dank vooraf.
 
Alles kan verwijderd worden, bij een te volle map kan dit zelfs je internet snelheid verminderen. Maar als er juist sites tussenstaan die je dagelijks bezoekt kan het zijn dat die bepaalde sites iets sneller laden als deze al opgenomen zijn in je temporary internetfiles. Maar zo 1x per week leegmaken is altijd het beste.
 
Zodus, naar de datums die bijvoorbeeld verlopen in 2011 moet ik niet zien en ook gerust verwijderen?
 
Nee de bestanden in de mappen geven een hoop onnodige info, maar daar hoef je niet naar te kijken :)

ik heb bijvoorbeeld ingesteldt dat hij iedere dag deze map zelf leegmaakt, ik heb altijd zo min mogelijk onnodige balast aan boord.
 
Exuseer mij als ik jullie teveel met vragen lastg val. Ik heb de map met de tijdelijke bestanden nu verminderd tot het min. dus 1 MB.
Iedere week kijk ik ook onder andere of het nodig is om te defragmenteren. Maar nu is het onmogelijk geworden. Dit heeft toch niks te maken met verwijderde bestanden?
Snippy0002.jpg


Ook heb ik deze week nog de beveiligingsupdate voor Windows xp kb 911567 verwijderd (emailen outlook). Hoe zou ik het kunnen oplossen a.u.b?
 
Hallo Bernard :)


probeer een smet te defragmenteren in veilige modus, lukt dat ?
* opstarten in veilige modus
* en dat schijfdefragmentatie doorvoeren
Of is er mss te weinig vrije ruimte om te kunnen defragmenteren ?
Of krijg je evtl foutmeldingen als je defrag wilt doen ?


ps: je plaatje kunnen we niet zien zo, kan je het toevoegen als bijlage / attachment (als je 'post reply' knopje klikt, kan je dat even onder het reactie-veldje regelen om als bijlage toe te voegen, of uploadt het dmv van sites zoals imagehigh :)
 
Goede morgen, mijn probleem is opgelost. Ik kan terug defragmenteren. Ik had "de beveiligingsupdates voor windows xp" verwijderd. Hij vroeg niet om te herstarten. Toen heb ik een programmaatje gedownload waarbij ik moest herstarten. Toen dit gebeurde zat ik automatisch in veilige modes. Nadien heb ik kunnen derfragmenteren.
Nogmaals bedankt voor de hulp.
 
En stel de map NIET op 1 mb, ik zal je nog even uitleggen waarom niet.

iedere site die je bezoekt slaat de pc informatie op in deze mappen temporary internetfiles, hetzelfde geldt voor afbeeldingen op sites, bezoek maar eens een site met een aantal afbeldingen erop en kijk dan eens in de map temporary internetfiles en stel bovenaan de weergave maar in op miniatuurweergaven, je ziet de plaatjes van de eerdere websites, dat is niet zo erg maar veel plaatjes en sites nemen snel meer ruimte in dan deze 1 mb, waardoor de map temporary internetfiles te snel volloopt en internet neit meer voorruit te branden is.

Stel de map in op bijvoorbeeld 250 mb maximale grootte, geen miniatuurweergaven instellen in die map, en dan deze map 1 x per week ledigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan