• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 2000 NL Pro instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Senix

Gast
Beste mensen,

Ik heb hier een p2 staan en wil daarop Windows 2000 NL Pro op laten lopen, Maar als ik de windows cd erin doe staat der dat hij hem niet kan instaleren aangezien der een nieuwere verzie op staat van windows,
Maar ik heb ook geen diskette station in die auwe doos dus hoe moet ik het doen?

Met vriendelijke groet,
Senix
 
kun je hem niet laten opstarten vanaf cd-rom en dan je harde schijf formateren?
 
teunhaperen zei:
kun je hem niet laten opstarten vanaf cd-rom en dan je harde schijf formateren?

Nee hij boot niet,
En ik heb geen diskette station dus aan boot diskettes heb ik ook niet veel
 
welke win versie staat er dan nu op?
 
Senix zei:
Nee hij boot niet
Heb je in de bios goed ingesteld dat ie eerst moet proberen van cd op te starten? Of heb je een (niet-zo legale) cd die niet kan opstarten?
Volgens mij gaat het installeren niet lukken als je niet van cd kunt opstarten.
 
Dit komt omdat er al een andere versie van windows opstaat, deze dient eerst verwijderd te worden alvorens je windows 2000 gaat installeren.
 
ik heb al eens een windows 2000 install cd gevonden;) die ik alleen aan de praat kreeg met 5 diskette's (net als 98se er eentje had),, is dit niet eenzelfde geval?

http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm

check it out,,

en je geeft aan geen diskette station te hebben maar je kan er tijdelijk toch even eentje aanhangen,,desnoods lenen van een andere pc,,
en als je in de buurt van arnhem zou wonen kan je er eentje gratis komen ophalen compleet met kabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan