• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Softcity en Opera werkt niet?

  • Onderwerp starter M vd Steen
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

M vd Steen

Gast
Ik kom sinds gisteren met Opera niet meer op Softcity... M'n auto-inlog slaat niet aan, dus ik kom bij het gastscherm, ik inloggen, Softcity zegt welkom M vd Steen... en ik word vervolgens weer teruggezet in het gastscherm...

IE werkt wel, Mozilla heb ik hier bij mn ouders niet, maar ik heb de schurft aan IE en Opera is mn favoriete browser... Iemand anders hetzelfde probleem, of is het een of andere instelling (niets veranderd nochthans...)
 
MIsschien dat Opera de cookies niet toelaat.. dat denk ik dus
 
komt me bekend voor :)

heb dat ook eens gehad.. bleken er bv "oude" PB's terug te staan ed.. nieuwe nog niet aangekomen .. was toen ook net met mijn inboxproblemen ed.. :wacko:
was nogal een spel toen, bleek dan uiteindelijk een onnozele instelling te zijn :rolleyes:

lost dit het op ? (deed het bij mij alleszins) :
Tools | Preferences | Advanced | History : 'Check documents' = 'Always'


succes :)



Was trouwens ooit eens tut begonnen over Opera, mss eens aan voortwerken weer :)
 
Ineens deed hij het gisteren weer... maar ik kreeg ook geen melding dat jij had gepost... dank voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan