• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antigua

Gast
Hi

Mijn Favorieten zitten allemaal bij Firefox tegenwoordig, want hoe beter ik Mozilla leer kennen hoe liever ik ermee werk.
Echter voor bepaalde zaken is IE sterker vandaar dat ik het ook nog gebuik.

Mijn vraag was hoe ik nu mijn Favorieten vanuit Firefox naar IE kan overplaatsen?

THX
 
Bij mij ging dat bij de installatie van Firefox automatisch . :mellow:



.. ja vroeger gebruikte ik ook altijd IE , alleen er was een rare bug .. lettertypes anders enzo .. toen ben ik FF gaan gebruiken en ik ga nooit maar dan ook nooit meer terug naar IE :)
 
je kan je favorieren van FF in IE als volgt importeren:

* open IE > in menubalk "Bestand" klik je "importeren" > volgende
* "favorieten importeren" aanklikken
* bij onderste van die 2 ("vanuit een bestand of vanaf een adres importeren") bladeren naar C:\Program Files\Mozilla Firefox\defaults\profile\bookmarks.html
* volgende
* en dan kiezen waar je wil dat de favorieten terecht komen (dus in de map favorieten zelf, of bij de koppelingen of ..)
* volgende klikken

Zou zo moeten lukken,


succes :)
 
Ha nu zie ik het
Je kan dus op die wijze ook de cookies van Softcity exporteren? (zie ander bericht)

Na je procedure krijg ik de melding fout ibij het converteren van bladwijzers

:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan