• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Digitale Camera Als Webcam Gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lolibu

Gast
Hai, ik heb een GR-D53, die zou als webcam te gebruiken moeten zijn... De aansluiting op de computer is goed, maar... Hij is niet geheel in de stemming om webcam te spelen... :unsure: Hij staat op de play-functie, het tekentje dat e is aangesloten op de computer staat er... Maar al bij de beeld en geluid-wizzard gaat het fout... Hij herkent de camera wel, maar zodra er staat "kijk of dit beeld overeen komt"(of zoiets) zie ik het blauwe scherm, wat ook op het schermpje van m'n camera te zien is... Zodra ik m'n camera dan het bandje af laat spelen, zie ik dat beeld in de wizzard... Alles ok, zou je denken... Maar zodra de wizzard voltooid is en ik op msn een wenbcamgesprek wil starten, staat er dat de camera al in gebruik is, of niet goed is aangesloten.. Het lijkt me ook stug dat een camera als webcam kan dienen in de "play"-functie, maar in de opnamefunctie herkend noch m'n computer, noch msn de camera. Ik heb al van alles geprobeerd, maar wordt er geschift van... :blink: Hoe krijg ik m'n camera zo ver dat e zich ene webcam gaat voelen? :huh:
 
Hey, jah, die boodschap vanm dat plaatje, die krijg ik ook, dus dan valt er weinig op helder te zetten.... En hij doet het echt niet... als ik in msn m'n webcam start, krijg ik 2 meldingen... de 1e = camera is niet aangesloten of al in gebruik, de 2e= wegens technische storing is het starten van een videogesprek niet mogelijk... Ik snap ook niet waarom het niet werkt, maar er zal ergens toch echt iets fout moeten zitten... :blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan